درگيري قطري ها پس از شکست مقابل ايران
تاريخ : چهار شنبه 15 خرداد 1392برچسب:, | 8:44 | نویسنده : Amir

شکست مقابل ايران،باعث درگيري قطري ها شد.

پس از اينکه تيم ملي ايران موفق شد سه شنبه شب از سري رقابت هاي مقدماتي جام جهاني 2014 برزيل،قطر را در دوحه شکست بدهد،رسان هاي اين کشور انتقادات تندي را عليه فهد ثاني،سرمربي قطر بيان کردند.

به گزارش اوج نيوز، اين انتقادات در نهايت باعث درگيري لفظي ميان ثاني با منتقدان شد.

مبارک مصطفي،تحليل گر شبکه الکاس پس از شکست تيم ملي قطر عنوان کرد:متاسفانه در کار فهد ثاني دخالت مي شود و ترکيب اصلي تيم ملي قطر را پيش از بازي برايش نوشتند و او همان بازيکنان را به ميدان فرستاد.نکته عجيب اين است که او بازيکناني را به ميدان فرستاد که در باشگاههايشان هم بازي نمي کنند.

به دنبال اين انتقادات،فهد ثاني پشت خط آمد و با ناراحتي پاسخ کارشناس برنامه را داد.

او گفت:اگر شما شجاعت و جسارت داريد،بگوييد چه کسي در کار من دخالت مي کند.قرارداد من با فدراسيون فوتبال قطر دو ساله است و با همان اعتبار و قدرتي که در قرارداد با مربي خارجي وجود داشت،به امضا رسيده است.من مسول اول و آخر تيم هستم و کليه تمرينات ما حرفه اي است.

ثاني درباره انتقاد کارشناس برنامه درباره اينکه بازيکناني مقابل ايران به ميدان رفتند که در باشگاههاي خود در ترکيب اصلي به ميدان نمي رفتند گفت:اين سياست من است و به مبارک مصطفي ارتباطي ندارد.

مبارک مصطفي گفت:ايرادي ندارد که شما انتقادات من را نمي پذيريد.اين کار من است.بايد اين واقعيت را بپذيريم که در کشورمان مربياني به مراتب بهتر از ثاني داشتيم که آنها را نديديم.ثاني هرگز در قواره سرمربيگري تيم ملي نبود.من فکر مي کنم فهد ثاني نه به دليل سطح فني اش که بر اساس رابطه اي که با رييس فدراسيون فوتبال قطر داشت،سرمربي تيم ملي شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ