فرناندينيو به منچستر سيتي پيوست
تاريخ : جمعه 17 خرداد 1392برچسب:, | 12:21 | نویسنده : Amir

هافبک برزيلي شاختار دونتسک با امضاي قرارداد چهارساله به ارزش 30 ميليون پوند به منچستر سيتي پيوست.

فرناندينيوهافبک 28 ساله برزيلي شاختار دونتسک پس از هشت سال حضوردر ليگ اوکراين روز گذشته با امضاي قرارداد چهارساله به عضويت باشگاه منچسترسيتي درآمد.

به گزارش ايسنا، فرناندينيو پس از خسوس‌ ناواس دومين خريد تابستاني باشگاه متمول منچسترسيتي به شمار مي‌آيد.

اين هافبک برزيلي پس از امضاي قرارداد با "همشهري‌ها" گفت: به اينجا آمده‌ام تا قهرمان شوم. منچسرسيتي بسيار قوي و با هواداراني باشکوه و مثال‌زدني است. بازي کردن در اين تيم با چنين فضايي براي من افتخار است. من اطلاعات زيادي از منچسترسيتي داشتم و با شناخت کامل اين تيم را انتخاب کردم. وقتي متوجه شدم آنها به من علاقه دارند درنگ نکردم و راهي منچستر شدم. مي‌دانم که چالش سختي در انتظار من است اما من خودم را براي آن به خوبي آماده کردم. هر بازيکن حرفه‌اي بايد در دوران ورزشي خود منتظر چالش‌هاي جديدي باشد و من نيز به اين مساله آگاه هستم.

فرناندينيو که در سال 2009 همراه با شاختار دونتسک قهرمان جام اروپا شده بود پنج بازي ملي براي برزيل انجام داده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ