مورينيو به دنبال جذب کاواني، جووتيچ و هالک
تاريخ : شنبه 18 خرداد 1392برچسب:, | 8:48 | نویسنده : Amir

طبق گزارش منتشره در روزنامه ديلي ميل، سرمربي پرتغالي 130ميليون يورو براي خريد در بازار نقل و انتقالات تابستاني در اختيار دارد و هدفش تقويت خط حمله چلسي است.


 طبق گزارش منتشره در ديلي ميل که در روزنامه آ.اس نيز بازتاب يافته، ژوزه مورينيو، سرمربي پرتغالي باشگاه چلسي درنظر دارد تا به  تقويت خط حمله اين تيم بپردازد و مبلغ 130 ميليون يورويي که براي هزينه کردن در بازار نقل و انتقالات تابستاني در اختيارش قرار گرفته را براي تقويت خط حمله تيمش هزينه خواهد کرد و آن را براي خريد جووتيچ، هالک و کاواني خواهد پرداخت.

دراين گزارش به اين نکته اشاره شده که سران چلسي براي خريد کاواني از ناپولي، پيشنهادي بيش از 60 ميليون يورويي را ارائه کرده اند. دراين ميان آئورليو د لائورنتيس ، رئيس باشگاه ناپولي هم در صحبت هايي برقراري تماس هايي ميان سران دو باشگاه را تائيد کرده و گفته:« سران چلسي به جذب کاواني ابراز تمايل کرده اند. فکر مي کنم که به زودي به من زنگ خواهند زد. من خوشحال مي شوم که او بماند ؛ ولي اگر در نهايت بخواهد برود هم سعي مي کنيم که جاي خالي او را به بهترين نحو ممکن پر کنيم.»

به گزارش گل، طبق اين گزارش، سران چلسي علاوه بر کاواني، براي جذب هالک هم آستين بالا زده اند و پيشنهادي 40 ميليون يورويي را به زنيت ارائه کرده اند( اين درحالي است که سران اين باشگاه روسي، با پرداخت 55 ميليون يورو به پورتو، او را به خدمت گرفته بودند.)

مورينيو علاوه بر اين دو بازيکن، استووان جووتيچ، گزينه مدنظر يوونتوس را هم زير ذره بين گرفته و انتقال او به استمفورد بريج هم مي تواند هزينه اي معادل 30 ميليون يورو را روي دست سران چلسي بگذارد.

در صورتي که مورينيو در جذب يکي از اين سه بازيکن ناکام بماند، براي جذب ادين ژکو دست به کار مي شود؛ بازيکني که خريداري او کمي اقتصادي تر و منطقي تربه نظر مي رسد



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ