شکايت رسمي باشگاه پرسپوليس از دهنوي
تاريخ : شنبه 18 خرداد 1392برچسب:, | 14:15 | نویسنده : Amir

باشگاه پرسپوليس در نامه‌اي به کميته انضباطي رسماً از قاسم دهنوي شکايت و خواستار محروميت اين بازيکن شد.

برخلاف خيلي از اتفاقات قبلي مسئولان باشگاه پرسپوليس اين بار براي به اثبات رساندن قرارداد خود با قاسم دهنوي بسيار جدي موضوع را در دستور کار قرار دادند، از همين رو امروز پس از کش و قوس‌هاي فراوان بين دهنوي و مدير برنامه‌هايش و سرپرست قرمزپوشان باشگاه پرسپوليس در نامه‌اي به کميته انضباطي رسماً از قاسم دهنوي شکايت کرد.

در اين نامه آمده است؛

به دليل ضرر و زياني که اين بازيکن به باشگاه پرسپوليس زده و با توجه به اينکه ايشان حتي هنگام عقد قراردادش از باشگاه مبلغي دريافت کرده و براي اينکه اين موضوع در فوتبال کشورمان باب نشود و در بين بازيکنان ديگر گسترش پيدا نکند، خواستار محروميت و برخورد جدي با قاسم دهنوي هستيم. ايشان بايد توضيح دهد که به چه دليل وقتي با پرسپوليس قرارداد بسته سر از سپاهان در مي‌آورد و متأسفانه رفتار اين بازيکن براي اولين بار نيست و دفعات گذشته نيز تکرار شده است.

محمود سالارکيا، رئيس کميته انضباطي باشگاه پرسپوليس در اين‌باره گفت: مطمئن باشيد ما يک قدم نيز از حق باشگاه کوتاه نمي‌آييم تا وقتي که با قاسم دهنوي برخورد جدي شود و او بداند بازي کردن با آبروي تيم بزرگي مثل پرسپوليس ساده نيست. مگر مي‌شود يک نفر ندانسته قراردادي را امضاء کند و ايشان بايد در کميته انضباطي پاسخگوي رفتار خود باشد. مطمئن باشيد از اين موضوع کوتاه نمي‌آييم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ