انتقال لواندوفسکي به بايرن‌مونيخ منتفي است
تاريخ : دو شنبه 20 خرداد 1392برچسب:, | 8:29 | نویسنده : Amir

هانس يوآخيم واتسکه نائب رئيس باشگاه بوروسيا دورتموند انتقال روبرت لواندوفسکي به باشگاه بايرن مونيخ را در تابستان امسال منتفي شده دانست و اين تصميم را نهايي عنوان کرد.

بحث پيرامون انتقال لواندوفسکي به بايرن به طور رسمي پايان يافت يوآخيم واتسکه نائب رئيس بوروسيا دورتموند با قاطعيت به بيلد گفت:" باشگاه جلوي انتقال لواندوفسکي به بايرن را مي گيرد و او قطعا در سال 2013 به مونيخ نخواهد رفت. اين تصميم نهايي است و ما آن را به او و مدير برنامه هايش اعلام مي کنيم."

اين تصميم به نظر براي نائب قهرمان اروپا بسيار حياتي بود آن ها که با از دست دادن ماريو گوتسه نتوانستند دي بروين را به خدمت بگيرند اکنون حاضر نيستند روبرت لواندوفسکي را نيز به رقيب واگذار کنند.

روبرت لواندوفسکي تا ژوئن 2014 با دورتموند قرارداد دارد او به تازگي در اظهار نظري گفته بود که مي خواهد تابستان امسال دورتموند را ترک کند و به باشگاه روياهايش برود.

پايان رايزني ها براي انتقال لواندوفسکي مي تواند بازار نقل و انتقالات تابستاني را در بوندس ليگا تغيير دهد احتمال اينکه با منتفي شدن حضور مهاجم لهستاني ماريو گومز در بايرن ماندني شود پررنگ تر خواهد شد و اينکه بايرن مي تواند اميدوار باشد تا لواندوفسکي را فصل آينده به صورت رايگان به خدمت بگيرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ