گزارش تمرين آبي‌پوشان
تاريخ : یک شنبه 17 دی 1391برچسب:, | 19:17 | نویسنده : Amir

تمرين تيم فوتبال استقلال در غياب 5 بازيکن اين تيم برگزار شد.

تيم استقلال يک روز پس از بازي مقابل ذوب‌آهن از ساعت 15 امروز در کمپ زنده ياد حجازي تمرينات خود را پيگيري کرد.

مجتبي جباري، خسرو حيدري، سياوش اکبرپور و هاشم بيک‌زاده غايبان تمرين امروز تيم استقلال بودند، ضمن آنکه فرهاد مجيدي با يک ساعت تأخير به محل تمرين رسيد و به دويدن دور زمين و برنامه‌هاي اختصاصي پرداخت.

*اميرقلعه‌نويي با لباس شخصي در محل تمرين امروز آبي‌پوشان حاضر شد و پس از چند دقيقه به رختکن رفت و فيلم بازي با ذوب‌آهن را تماشا کرد. مهدي رحمتي براي دقايقي با سرمربي تيم استقلال صحبت کرد و پس از آن به دويدن دور زمين پرداخت.

*بازيکناني که در ترکيب اصلي استقلال مقابل ذوب‌آهن به ميدان رفته بودند پس از ريکاوري ورزشگاه را ترک کرده و راهي سونا شدند. بقيه بازيکنان در قالب دو گروه به فوتبال درون‌تيمي پرداختند.

*شاهرخ بياني و منصور پورحيدري در تمرين امروز آبي‌پوشان حضور داشتند. بازيکنان ذخيره پس از حرکات ترکيبي فوتبال درون تيمي انجام دادند که در اين بازي حنيف عمران‌زاده به عنوان دروازه‌بان درون دروازه ايستاد و فرزاد حاتمي آنقدر گل زد که لقب آقاي گل گرفت.

*بازيکنان تيم استقلال در خصوص مجموعه ورزشي شهيد کشوري و چمن اين ورزشگاه صحبت مي‌کردند و از يکديگر مي‌پرسيدند که آيا قرار است تمرينات آبي‌پوشان در آنجا برگزار شود يا خير؟

تمرينات تيم استقلال فردا مجدداً از ساعت 15 پيگيري مي‌شود و اين تيم روز چهارشنبه در جام حذفي به مصاف ابومسلم خواهد رفت.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ