پيروزي نوجوانان در اولين بازي جام جهاني کوچک
تاريخ : یک شنبه 17 دی 1391برچسب:, | 19:18 | نویسنده : Amir

تيم ملي فوتبال نوجوانان در اولين بازي اش در مرحله گروهي رقابتهاي جام جهاني کوچک توانست دو بر يک تيم زير18 ساله هاي قزاقستان را شکست دهد.

به نقل از سايت فدراسيون فوتبال، ايران توسط سعيد عزت اللهي و يوسف سيدي به گل رسيد و تک گل قزاقستان در دقيقه 50به ثمر رسيد.

ايران با ترکيب مهدي اميني، سيد مجيد حسيني، امير حسين کريمي(کاپيتان)، امير نصر آزاداني، مصطفي هاشمي، محمد بازاج(حسين مهربان در دقيقه 90)، سعيد عزت اللهي، ماهان رحماني(آرمين سبحاني دقيقه 76)، علي قلي زاده، امير محمد مظلوم، حسين شعباني( يوسف سيدي در دقيقه 55) به ميدان رفت و در همان لحظات اوليه بازي روي حرکت اميرمحمد مظلوم در محوطه جريمه و خطاي مدافع قزاقستاني به پنالتي رسيد که سعيد عزت اللهي در دقيقه 5 آن را به گل تبديل کرد.

پس از اين گل تيم نوجوانان موقعيت هاي زيادي داشت که اميرمحمد مظلوم سه موقعيت تک به تک را از دست داد تا نيمه اول با نتيجه يک بر صفر به سود ايران به پايان برسد.

در نيمه دوم ايران براي زدن گلهاي بيشتر جلو کشيد اما در دقيقه 50 روي يک ضد حمله مهاجم قزاقستان گل مساوي را به ثمر رساند. ايران با تعويض هايي که انجام داد مسير بازي را عوض کرد تا اواخر بازي تيم قزاقستان تاکتيک دفاعي را مدنظر قرار داده بود.

ايران بازهم موقعيتهاي گل را از دست مي داد و بازي مي رفت تا با تساوي به پايان برسد که يوسف سيدي به جاي حسين شعباني به ميدان آمده بود روي يک رفت و برگشت و ارسال از جناح راست گل پيروزي بخش ايران را به ثمر رساند.

پس از گل قزاقستاني‌ها به آب و آتش زدند و بازي به خشني را به نمايش گذاشتند و کارت هاي زرد بسياري در اين ديدار داده شد که سهم ايران سه کارت زرد بود. اميرحسين کريمي در دقيقه 69، محمد بازاج در دقيقه 73 و سعيد عزت اللهي در دقيقه 78 کارت زرد گرفتند.

در پايان بازي از سوي کميته فني رقابتها امير محمد مظلوم بهترين بازيکن زمين شناخته شد و جايزه اش را از سوي برگزارکنندگان دريافت کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ