گوارديولا آبيدال را به بايرن فراخواند
تاريخ : دو شنبه 20 خرداد 1392برچسب:, | 11:50 | نویسنده : Amir

سرمربي جديد بايرن مونيخ تمايل دارد تا شاگرد سابقش در بارسلونا به مونيخ دعوت نمايد.
گوارديولا آبيدال را به بايرن فراخواند

 

پس از آنکه مسئولان بارسلونا از ادامه همکاري با اريک آبيدال سر باز زدند و با وي تمديد نکردند اکنون اين بازيکن که اخيرا با سرطان دست و پنجه نرم کرده است بازيکن آزاد بشمار مي رود.

 

 

در حال حاضر آبيدال بدون پيشنهاد نيست و تيمهايي چون موناکو و پاريسن ژرمن تمايل به همکاري با او را دارند اما به گفته بازيکن ممکن است به بايرن برود و همکاري مجددي را با پپ گوارديولا آغاز نمايد.

 

آبيدال در اين باره گفت:گوارديولا با شرايط من آشنا است تمايل دارد تا من را در تيمش داشته باشد.اما مدير ورزشي و رئيس بايرن نيز بايد نسبت به اين همکاري تمايل داشته باشند.

وي افزود:خوشحال مي شوم در بايرن که يکي از بهترين تيمهاي جهان است بازي کنم .مسلما در کنار فرانک ريبري لذتب خش خواهد بود.من پيشنهادات ديگري هم دارم ترجيح مي دهم زماني به فرانسه برگردم که قصد خداحافظي از ميادين را داشته باشم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ