نتايج ديدارهاي هفته نوزدهم سري A
تاريخ : یک شنبه 17 دی 1391برچسب:, | 19:48 | نویسنده : Amir

هفته نوزدهم رقابت‌هاي سري A با شکست يوونتوس صدرنشين و پيروزي ميلان پيگيري شد.

سفيد و مشکي پوشان تورين در ديدار خانگي مقابل سامپدوريايي که کمتر کسي انتظار پيروزي‌اش را داشت با نتيجه 2 بر يک تن به شکست داد تا با توجه به پيروزي لاتزيو صدرنشيني‌اش را در خطر ببيند.

در اين ديدار خانگي که در ورزشگاه اختصاصي تورين برگزار شد، جووينکو ابتدا از روي نقطه پنالتي يوونتوس را پيش انداخت اما تيم سامپدوريا با وجود اينکه از دقيقه 30 کار را 10 نفره دنبال مي‌کرد، دو بار توسط ايکاردي در دقايق 52 و 69 به گل رسيد.

در ديگر ديدار برگزار شده ميلان احيا شده در خانه با نتيجه 2 بر يک از سد سيه‌نا گذشت. بويان کرکيچ در دقيقه 67 و پاتزيني 80 (پنالتي) براي ميلان گلزني کردند.

در ساير ديدارهاي برگزار شده، پارما با نتيحه 2 بر يک از سد پالرمو گذشت. جنوا با 2 گل بولونيا را از پيش رو برداشت. فيورنتينا در خانه با 2همين نتيجه مغلوب پسکارا شد و کيه‌وو نيز با يک گل آتلانتا را شکست داد. پيش از اين اودينزه در ديدار خانگي با سه گل اينتر را شکست داده بود.

در آخرين ديدار هفته نوزدهم رقابت‌هاي سري A ناپولي در خانه پذيراي رم است. در جدول رقابت‌ها يوونتوس با وجود شکست خانگي همچنان با 44 امتياز صدرنشين است و تيم‌هاي لاتزيو با 39 و ناپولي با 36 (يک بازي کمتر) در تعقيب تيفوسي‌ها هستند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ