مدافعان مطرح فوتبال جهان در فهرست بارسلونا
تاريخ : دو شنبه 20 خرداد 1392برچسب:, | 12:18 | نویسنده : Amir

بارسلونا پس از جذب نيمار درصدد به خدمت گرفتن مدافعان برتر فوتبال جهان است که در اين ميان برخي از آن‌ها مقرون به صرفه‌تر هستند.

بارسلونا موفق شد در دوئل با رئال مادريد نيمار مهاجم برزيلي سانتوس را به خدمت بگيرد؛ اما نقطه ضعفي که بيش از همه هواداران اين تيم را رنج مي‌دهد در خط دفاعي است.

مصدوميت‌هاي پويول و ماسکرانو در کنار يک مدافع حاشيه‌ساز به نام پيکه کمربند دفاعي کاتالان‌ها را پاشنه آشيل اين تيم کرده است.

در اين ميان بارسا براي استحکام خط دفاعي تيم خود گروهي از بهترين مدافعان فوتبال جهان را در نظر گرفته که البته در اين ميان تعدادي از اين مدافعان در بازار نقل و انتقالات بسيار گرانقيمت هستند و علاوه بر اين موضوع با باشگاه‌هاي فعلي خود قرارداد دارند.

*سيلوا، هوملس و کمپاني کنار گذاشته مي‌شوند؟

بازيکناني نظير تياگو سيلوا مدافع سن ژرمن، هوملس مدافع دورتموند و ونسانت کمپاني مدافع بلژيکي منچستر سيتي را بايد تا حدودي گزينه‌هاي کنارگذاشته شده از فهرست بارسا دانست.

اين مدافعان گران قيمت با تيم‌هاي خود قرارداداهاي بلند مدت دارند و شايد بتوان هوملس را در اين ميان گزينه مناسب‌تري نسبت به دو گزينه ديگر دانست که او هم به واسطه انتقال گوتزده و ترک احتمالي لواندوفسکي قطعاً با خروجش مخالفت خواهد شد.

*انتقال پيچيده مارکينهوس و داويد لوئيز

مارکينهوس و داويد لوئيز مدافعان برزيلي رم و چلسي از ستون‌هاي اصلي خط دفاعي تيم خود در اين فصل بودند و به نظر مي‌رسد در ميان گزينه‌هاي مدعي و مطرح آبي‌اناري‌ها قرار دارند اما جذب اين بازيکنان و انتقال آن‌ها به نيوکمپ قطعاً براي کاتالان‌ها پيچيده خواهد بود.

اين تيم‌ها براي رضايت‌دادن به خروج اين بازيکنان مبالغ گزافي را از کاتالان‌ها طلب خواهند کرد.

* گزينه‌هاي ايده‌آل بارسا براي جذب

در ميان گزينه‌هاي مطرح در خط دفاع بارسا جولين لسکات يکي از مناسب‌ترين گزينه‌ها به شمار مي‌رود.

آبي‌اناري‌ها براي جذب اين مدافع چندان هزينه‌اي پرداخت نخواهند کرد و به نوعي جذب اين بازيکن براي اين تيم با قيمتي بسيار ناچيز و نزديک به صفر اتفاق خواهد افتاد.

به غير از اين مدافع انگليسي گزينه‌هاي ديگري هم وجود دارند که مي‌تواند در خط دفاعي در صورت جذب به کمک اين تيم بيايند.

بازيکناني نظير فرمائلن از آرسنال، اينيگو مارتينز از رئال سوسيه‌داد، ايوانوويچ از چلسي و حتي دنيل اگر از ليورپول بازيکناني هستند که براي بارسا بسيار مقرون‌به صرفه‌تر از ساير گزينه‌ها هستند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ