آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا
تاريخ : دو شنبه 20 خرداد 1392برچسب:, | 20:55 | نویسنده : Amir

نگاهی به آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات در فوتبال اروپا:

آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا (دوشنبه 10 ژوئن)

رئال مادرید بیل، کوندوگبیا و لواندوفسکی را می خواهد: بعد از از دست دادن نیمار باشگاه رئال مادرید قصد دارد چارلز کوندوگبیا از سویا، روبرت لواندوفسکی از بروسیا دورتموند و گرت بیل از تاتنهام هاتسپر را جذب نماید.

اینترناسیونال لوپز را می خواهد: باشگاه اینترناسیونال برزیل قصد دارد لیساندرو لوپز مهاجم 30 ساله و آرژانتینی المپیک لیون را جذب نماید. قیمت او 8 میلیون یورو می باشد.

ماریو گومز جانشین ایگواین در رئال مادرید: اگر رئال مادرید موفق به جذب ادینسون کاوانی نشود، آن وقت به سراغ ماریو گومز مهاجم ملی پوش بایرن مونیخ خواهد رفت که در برنامه های پپ گواردیولا برای فصل آینده جایی ندارد.

سن لورنزو علاقه ای به جذب کولوچینی ندارد: بعید به نظر می رسد که باشگاه سن لورنزو علاقه مند به جذب فابریسیو کولوچینی مدافع تیم نیوکاسل و تیم ملی آرژانتین باشد.

تاوین قصد پیوستن به المپیک مارسی را دارد: فلورین تاوین قصد دارد با ترک لیل راهی المپیک مارسی شود.

جدال ناپولی و بارسا برای جذب عادل رامی: رافائل بنیتز سرمربی جدید ناپولی علاقه مند است که عادل رامی مدافع والنسیا را که مورد علاقه بارسلونا نیز می باشد، جذب نماید. قیمت این مدافع مرکزی فرانسوی 12.5 میلیون یورو می باشد.

مورینیو علاقه مند به جذب درکسلر: ژوزه مورینیو سرمربی جدید چلسی برای تقویت تیمش قصد دارد ژولین درکسلر بازیساز شالکه را به خدمت گیرد، اما باشگاه شالکه قیمت او را 45 میلیون یورو اعلام کرده است.

منصور تصمیم نهایی را در مورد الشعراوی خواهد گرفت: شیخ منصور مالک باشگاه منچسترسیتی تصمیم نهایی را در مورد جذب استفان الشعراوی مهاجم میلان و احتمال حضور کارلوس توز به عنوان بخشی از قرارداد خواهد گرفت.

لیورپول در آستانه جذب آلبرتو: لوییس آلبرتو وینگر 20 ساله سویا در آستانه حضور در تیم لیورپول قرار گرفته است.

اوکوره انتقال به چلسی را رد کرد: یورس اوکوره مدافع میانی نورشلند و تیم ملی دانمارک امکان انتقالش به چلسی را رد کرد.

مدافع کالیاری در صدر فهرست خرید ناپولی: داویده آستوری مدافع ملی پوش کالیاری بالاتر از توماس فرمائلن از آرسنال و مارتین اشکرتل از لیورپول در صدر فهرست خرید ناپولی برای خط دفاع قرار دارد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ