فرهاد کاظمي کنار رفت
تاريخ : سه شنبه 21 خرداد 1392برچسب:, | 9:48 | نویسنده : Amir

سرمربي جديد ذوب آهن مي گويد به تيم ذوب آهن علاقه دارد و آمده اداي ديني به اين تيم کند.


محمود ياوري درباره پيوستنش به ذوب آهن اصفهان و قبول سرمربيگري اين تيم گفت: خارج از مسائل حرفه‌اي که مربيگري در آن يک صنعت شمرده مي‌شود مسائلي عاطفي، وجود دارد که تعهد ايجاد مي‌کند. با من تماس گرفتند و گفتند که آقاي کاظمي دو روز است که بر سر تمرينات ذوب آهن نمي‌آيد. احساس کردم ذوب آهن به کمک من نياز دارد. من به تيم‌هايي مثل برق، شاهين، سپاهان و ذوب آهن نوعي وابستگي قلبي دارم. ديدم لازم است که به اين تيم بيايم و دينم را ادا کنم.
 او در ادامه افزود: من کاري به بعد از دو بازي پلي‌آف ذوب آهن ندارم. نهايت برنامه‌اي که داريم براي دو بازي پيش روست. شايد بعد از اين دو بازي توافق کرديم، اما در حال حاضر قرارمان براي دو بازي است. فکر مي‌کنم که با همت بازيکنان بتوانيم ذوب آهن را در ليگ برتر نگه داريم و به همين دليل صحبت درباره آينده را به همان زمان موکول مي‌کنم.

سرمربي جديد ذوب آهن درباره زمان توافق و جزئيات توافق‌اش با ذوب آهن، اظهار کرد: من واقعا دليل عدم حضور فرهاد کاظمي در تمرينات ذوب آهن را نمي‌دانم. در اين باره سوالي نکرده ام و جوابي‌ هم نگرفته‌ام. با آقاي ابراهيمي جلسه‌اي گذاشتيم و ديشب توافق کرديم. من قراردادي با ذوب آهن ندارم، بلکه يک قرار با اين تيم گذاشته‌ام. آمده ام ذوب آهن را با کمک خدا و با استفاده از تجربيات خودم و همت بازيکنان و حمايت هواداران در ليگ برتر نگه دارم.

ياوري در پايان در پاسخ به اين سوال که چقدر از بازيکنان ذوب آهن شناخت دارد؟ بيان کرد: من اصفهاني هستم و دو بار با فجر سپاسي برابر ذوب آهن در سال گذشته بازي کرده‌ام. همچنين فيلم‌هاي بازي‌هاي ذوب آهن را در ليگ برتر تماشا خواهم کرد و مطمئن باشيد که شناخت خوبي از ذوب آهن دارم. از سويي با دو جلسه تمرين مي‌توانم به راحتي تيم خود را ارزيابي کنم.


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ