پنجعلي سرپرست تيم فوتبال پرسپوليس شد
تاريخ : سه شنبه 21 خرداد 1392برچسب:, | 11:19 | نویسنده : Amir

سيدمحمد پنجعلي به عنوان سرپرست تيم فوتبال پرسپوليس در فصل آينده انتخاب شد.

محمد رويانيان در جلسه‌اي که با پنجعلي برگزار کرده بود اعلام کرد وي پس از بازگشت پرسپوليس از اردبيل فعاليت خود را به عنوان سرپرست تيم فوتبال پرسپوليس در فصل سيزدهم ليگ برتر آغاز مي‌کند.
 تيم فوتبال پرسپوليس هم‌اکنون در اردوي اردبيل به سر مي‌برد و قرار است عصر امروز به تهران بازگردد.

محمد پنجعلي در خصوص انتخابش به عنوان سرپرست تيم فوتبال پرسپوليس اظهار داشت: جلسه‌اي با رويانيان داشتم و او به من گفت پس از بازگشت تيم از اردبيل کار خود را به عنوان سرپرست تيم آغاز کنم. اميدوارم که بتوانم به پرسپوليس کمک کنم. اين تيم دوران سختي را سپري مي‌کند و احتياج به آرامش دارد. بايد همه تلاش کنيم تا تيم از اين شرايط خارج شود.

وي ادامه داد: پرسپوليس براي شخص خاصي نيست و براي مردم است. هم‌اکنون بازيکنان خوبي در پرسپوليس جمع شده‌اند و من هم احساس مسئوليت کردم که به تيم کمک کنم تا بتواند از جايش بلند شود.

سرپرست سرخپوشان در مورد حضور دايي گفت: اين موضوعي بوده که خاص مردم بود. هيئت مديره و مديرعامل هم به خواست مردم احترام گذاشته بودند و از اين به بعد همه بايد کمک کنيم تا پرسپوليس موفق باشد مردم هم در اين زمينه بايد صبور باشند. تيم احتياج به آرامش دارد که اگر اين امر وجود داشته باشد ما حتي مي توانيم دو جام را از آن خود کنيم. شک نکنيد که فقط حاشيه‌هاست که تيم را اذيت مي‌کند.

پنجعلي درباره حضورش روي نيمکت پرسپوليس يادآور شد: اين موضوع افتخاري است براي من. هرچه داريم از اين تيم است. فرقي نمي‌کند چه روي نيمکت بنشينم چه روي سکوها و هر جايي که باشم براي موفقيت اين تيم تلاش مي‌کنم. واقعيت اين است که در ابتدا خداوند به ما آبرو داده و پس از آن مردم هستند که به ما آبرو داده‌اند.

وي افزود: اگر استعدادي نداشتيم و طرفداري هم در اين تيم نبود ما در هيچ جايي قرار نداشتيم. معلوم نبود که هم‌اکنون کجا بوديم. اگر يال و کوپالي دارم به خاطر اين مردم است. به نظرم تدارکات پرسپوليس هم مايه افتخار است.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ