تورس در چلسی ماندنی شد
تاريخ : سه شنبه 21 خرداد 1392برچسب:, | 15:32 | نویسنده : Amir

خوزه مورینیو عنوان کرد که خواهان ماندن فرناندو تورس در چلسی است و همچنین ادعا کرد که طرفدار پر و پا قرص وین رونی نیز می باشد.

تورس در چلسی ماندنی شد
تورس که از زمان پیوستن به چلسی دورانی سینوسی داشته، در روز های گذشته شایعاتی پیرامون قرار گرفتن او در لیست فروش مورینیو وجود داشت.

با این حال مورینیو گفت: "فرناندو برای ماندن و سختکوشی بیش از حد خوش حال است. اگر بهترین گزینه برای ما ماندن تورس است، پس بیاید به او کمک کنیم و تلاش کنیم که بهترین بازده را از او بگیریم."

 همچنین مورینیو در مورد تغییرات شدید در لیست تیم چلسی و کنار گذاشتن بازیکنانی همچون لمپارد و جان تری گفت: "انجام این کار ساده تر خواهد بود، ولی نمی خواهیم که این کار را انجام دهیم. ما خوش حالیم که این پسران فوق العاده و با استعداد را داریم. ما خوش حالیم که چلسی در سال های اخیر سرمایه گذاری عظیمی روی سیستم جوانان خود داشته، هدف ما حرکت در همین راستاست. یک یا دو خرید تابستانی می تواند مکمل این ساختار و فلسفه باشد."
این روزها شایعه علاقه چند باشگاه از جمله چلسی به ستاره ناراضی منچستر یونایتد به گوش می رسد. مورینیو در مورد وین رونی گفت: "فکر می کنم که او در سنی فوق العاده است. در عین حال که جوان است بالغ شده و تجربه زیادی دارد. این به خود او بر می گردد که چه تصمیمی بگیرد که خوش حال باشد، مثل من."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ