لواندفسکی به پشت درهای الدترافورد رسید
تاريخ : چهار شنبه 22 خرداد 1392برچسب:, | 9:33 | نویسنده : Amir

روبرت لواندفسکی که یکی از بهترین مهاجمان فصول گذشته فوتبال اروپا بوده است، در آستانه پیوستن به منچستریونایتد قرار گرفت.

لواندفسکی به پشت درهای الدترافورد رسید

شیاطین سرخ قصد دارند دستمزد 40 هزار پوند در هفته ای که او در دورتمند دریافت می کند را تا 90 هزار پوند افزایش دهند. دورتمندی ها که هنوز از انتقال گوتزه به بایرن دلخور هستند، انتقال لواندفسکی به بایرن را متوقف کرده اند و گفته اند این مهاجم جدایی طلب را به تیمی خارج از بوندسلیگا خواهند فروخت. آنها به سران منچستریونایتد اعلام کرده اند که می توانند او را با مبلغی در حدود 25 و نیم میلیون پوند به خدمت بگیرند.

مدیر باشگاه دورتمند چندی پیش گفته بود: من نمی گویم لواندفسکی در دورتمند می ماند ولی قطعا می گویم سال بعد در بایرن بازی نخواهد کرد، ما هر گزینه دیگری را در چند روز آینده با او و مشاورانش بررسی خواهیم کرد.

لواندفسکی در مورد انجام نشدن انتقالش به بایرن گفته بود: من در حال حاضر از تعطیلات خود لذت می برم و نگران این مسائل نیستم. به نظر من این آخرین راه نبود و شرایط تغییر خواهد کرد. من امیدوارم این وضعیت خیلی زود عوض شود. من از این بابت ناراحت نیستم.

باید دید نهایی شدن انتقال این مهاجم لهستانی به الدترافورد به معنی تمام شدن دوران وین رونی در منچستریونایتد است یا مهاجم دیگری از این تیم جدا می شود. منچستریونایتد فصل گذشته هم برای خرید لواندفسکی اقدام کرده بود ولی پیشنهاد 15 میلیون پوندی آنها توسط تیم آلمانی رد شد. به جز منچستریونایتد، چلسی و بارسلونا نیز به روبرت لواندفسکی علاقه دارند.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ