پیشنهاد8 میلیون یورویی رئال برای پیرلو
تاريخ : چهار شنبه 22 خرداد 1392برچسب:, | 9:37 | نویسنده : Amir

در حاشیه بازی دوستانه پیشکسوتان رئال با پیشکسوتان یووه، پیشنهاداتی میان روسای دو تیم رد و بدل شد.

پیشنهاد8 میلیون یورویی رئال برای پیرلو

یکشنبه شب دو تیم پیشکسوتان رئال مادرید و پیشکسوتان یوونتوس در دیداری خیریه و دوستانه مقابل هم به میدان رفتند که در آن بازی کهکشانی ها به پیروزی رسیدند.

فلورنتینو پرس و آنیلی، روسای دو باشگاه هم بازی را از جایگاه ویژه ورزشگاه سانتیاگو برنابئو تماشا می کردند و یبه نظر می رسد که در جریان دیدار این دو رئیس مذاکراتی هم در مورد انتقال ایگواین به یوونتوس صورت گرفته.

روزنامه ال موندو دپورتیوو در گزارش خود به این نکته اشاره کرده که طبق گزارش اسپورت مدیاست، سران رئال مادرید پیشنهادی 8 میلیون یورویی را برای جذب آندره آ پیرلو به سران یوونتوس ارائه داده اند.

این طور به نظر می رسد که این بازیکن 34 ساله یکی از گزینه های مدنظر کارلو آنچلوتی، متحمل ترین گزینه برای هدایت رئال مادرید در فصل بعد است.

این روزها روزنامه های ایتالیایی در گزارش های خود از انجام مذاکرات میان سران این دو باشگاه برسر انتقال گونسالو ایگواین به تورین خبر می دهند.دراین میان، پیرلو، مغز متفکر تیم ملی ایتالیا که تا قبل از پیوستن به یوونتوس، برای میلان توپ می زد و به عنوان بازیکن آزاد به تورین منتقل شد ممکن است وارد این معامله دوطرفه شودو به عنوان بخشی از این قرارداد، روانه برنابئو گردد.

درحال حاضر تنها یک سال دیگر از قرارداد پیرلو با یووه باقی مانده و همین شانس رئالی ها را برای جذب او بیشتر خواهد نمود. چون پیرلو در بازار نقل و انتقالات بعدی می تواند به عنوان بازیکن آزاد یووه راترک کند.

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ