ويلانووا:مهم قهرماني است چه‌با 100امتياز يا‌کمتر
تاريخ : دو شنبه 18 دی 1391برچسب:, | 12:10 | نویسنده : Amir

تيتو ويلانووا پس از پيروزي در داربي کاتالان با تشکر از کساني که از او حمايت کردند گفت: مهم قهرماني در ليگاست نه رکورد شکني‌ها.

تيتو ويلانووا اولين کنفرانس خبري خود پس از بهبود بيماري‌اش را با تشکر از دکترهايش، رسانه‌ها، خبرنگاران و دوستانش آغاز کرد؛ کساني که در طول بيماري به حمايت از او پرداختند.

ويلانووا در ادامه گفت: باشگاه و بازيکنان در نبود من بهترين عملکرد را ارائه دادند. رسانه‌ها نيز هميشه پشت من بودند و مرا در اين مدت حمايت کردند.

سرمربي بارسلونا پس از پيروزي پر گل در داربي کاتالان گفت: شرايط هواداران در اين ديدار به تيم کمک کرد. اين پيروزي هديه خوبي براي همه بود. در اين ديدار خيلي زود کيفيت خود را نشان داديم و توانستيم اين پيروزي را حفظ کنيم.

ويلانووا درباره بازگشت پدرو و گلزني پس از چند ماه گفت: پدرو هميشه وظيفه خود را مي‌داند و آن را به خوبي انجام مي‌دهد. او در کنار ساير بازيکنان انگيزه بالايي در اين ديدار داشتند. هواداران از نمايش تيم و بازگشت من خوشحال بودند و شب خوبي نيز تجربه کردند.

سرمربي بارسلونا درباره اين که آيا آنها مي‌توانند اين فصل به رکورد 100 امتياز رئال مادريد و 120 گل اين تيم در فصل قبل دست يابند، گفت: اصلا به اين آمار فکر نمي‌کنيم. نمي‌خواهم کليشه‌اي حرف بزنم، اما در هر بازي هدف‌مان را معطوف به آن بازي مي‌کنيم. براي من کسب ليگ مهم است حالا چه با 100 امتياز چه با 98 يا 99 امتياز.

ويلانووا درباره جايزه مرد سال گفت: از اوايل آپريل داريم درباره اين جايزه حرف مي‌زنيم. خوشحالم که قرار است اين حرف‌ها فردا (امروز) تمام شود، اما کار مسي براي کسب اين جايزه راحت نيست.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ