آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا
تاريخ : چهار شنبه 22 خرداد 1392برچسب:, | 19:32 | نویسنده : Amir

نگاهی به آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات در فوتبال اروپا:

آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا (چهارشنبه 12 ژوئن)

موناکو رکورد نقل و انتقالات را می شکند: باشگاه متمول موناکو قصد دارد با ارائه پیشنهادی 100 میلیون یورویی (85 میلیون پوندی) کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی رئال مادرید را که هنوز قراردادش را تمدید نکرده به خدمت گیرد.

گارسیا سرمربی رم می شود: رودی گارسیا سرمربی تیم لیل، این تیم را ترک کرد و گفته می شود قرار است هدایت تیم رم را برعهده گیرد. 

بارسا برای خرید بازیکن ابتدا باید بازیکنانش را بفروشد: پس از خرید نیمار، باشگاه بارسلونا برای خرید بازیکنان جدید ابتدا باید چند بازیکنش را به فروش برساند. ویکتور والدس، تیاگو آلکانتارا و داوید ویا احتمالا به فروش خواهند رسید. 

اینترمیلان علاقه مند به جذب جیلاردینو: باشگاه اینترمیلان قصد دارد آلبرتو جیلاردینو مهاجم تیم جنوا را که فصل گذشته به صورت قرضی در بولونیا به میدان رفت، به خدمت گیرد.

علاقه مجدد آث میلان برای جذب هوندا: باشگاه آث میلان که احتمالا کوین پرینس بواتنگ را در تابستان جاری از دست خواهد داد قصد دارد کیسوکه هوندا ستاره ژاپنی زسکا مسکو را جذب نماید. آلساندرو دیامانتی آلترناتیو وی می باشد.

لواندوفسکی اکنون بارسلونا را خواهان خود می بیند: باشگاه بارسلونا قصد دارد روبرت لواندوفسکی مهاجم لهستانی بروسیا دورتموند را با مبلغ 30 میلیون یورو جذب نماید. این باشگاه حتی قصد دارد دلوفئو را نیز به صورت قرضی در اختیار دورتموند قرار دهد. 

پاریسن ژرمن آماده ارائه پیشنهادی 47 میلیون یورویی برای جذب ویلاس بواس: باشگاه پاریسن ژرمن قصد دارد برای جذب آندره ویلاس بواس سرمربی تاتنهام پیشنهاد قراردادی 4 ساله با دستمزد تقریبا 12 میلیون یورو در سال (10 میلیون پوند) به وی ارائه دهد.

بارتون به کویینز پارک رنجرز باز می گردد: باشگاه المپیک مارسی با جدایی جوی بارتون برای پیوستن به کویینز پارک رنجرز موافقت کرده است. 

آستون ویلا قصد به خدمت گرفتن دیه گو لوپز را دارد: پس از سپری کردن یک فصل خوب با رئال مادرید، اکنون دیه گو لوپز قصد جدایی از این باشگاه را دارد و آستون ویلا خواهان جذب این دروازه بان می باشد. 

اینترمیلان علاقه مند به جذب اسوالدو: باشگاه اینترمیلان قصد دارد با ارائه پیشنهادی 20 میلیون یورویی پابلو دنیل اسوالدو مهاجم ناراضی رم را به خدمت گیرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ