سسک از بارسا تکان نمی خورد
تاريخ : پنج شنبه 23 خرداد 1392برچسب:, | 10:2 | نویسنده : Amir

سسک فابرگاس بازیکن تیم فوتبال بارسلونا گفت: باز هم تاکید می کنم که از بارسا تکان نخواهم خورد.


به نقل از پایگاه خبری کالچو نیوز سسک فابرگاس بازیکن تیم فوتبال بارسلونا گفت: تا به حال کلمه ای در مورد آینده کاری خود از من نشنیده اید هر چه که رسانه های خبری در آن مورد منتشر کرده اند بر اساس حدس و گمان بوده و صحت ندارد.

اعلام می کنم که برای قرارداد خود احترام بسیار بالایی قائل هستم و برایم ناراحت کننده است که رسانه های خبری در این خصوص اظهار نظرات غلطی می کنند. تنها آرزوی من این است که در این تیم مانده و در پیراهن بارسا طبق روال قبل به کارم ادامه دهم .

حضور در بارسا آرزوی کودکی من بود و حالا که این آرزو تحقق یافته احساس رضایت بالایی می کنم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ