تاريخ : پنج شنبه 23 خرداد 1392برچسب:, | 20:38 | نویسنده : Amir

استقلال‌خوزستان دو بازيکن تيم فوتبال ايرانجوان بوشهر را با قراردادي سه ساله آبي‌پوش کرد و با ايمان مبعلي نيز به توافق رسيد.


 بهمن روشنايي، سرپرست تيم فوتبال استقلال خوزستان اظهار کرد: ابراهيم صالحي و مهدي چاهکوتازاده دو بازيکني هستند که به تاز‌گي به تيم ما پيوسته‌اند.

 وي ادامه داد: همچنين با ايمان مبعلي به توافق رسيده‌ايم و در حال حاضر وي در تمرينات ما شرکت مي‌کند ولي هنوز قراردادش به ثبت نرسيده و سعي مي‌کنيم امروز يا فردا اين کار را انجام دهيم.

سرپرست تيم فوتبال استقلال خوزستان اضافه کرد: با کريم شاهوردي بازيکن پاس همدان نيز مذاکراتي داشته‌ايم اما توافقات نهايي را به بعد از ديدار پلي‌آف اين تيم برابر ذوب‌آهن اصفهان موکول کرده‌ايم. او پس از اين ديدار بازيکن آزاد محسوب مي‌شود و ما مي‌توانيم با وي مذاکرات نهايي را انجام دهيم.

وي ادامه داد: ما در حال حاضر در اردوي کرج هستيم و بازيکنان هم در دو نوبت صبح و بعدازظهر با انگيزه در حال تمرين هستند تا در ليگ برتر حضوري پرقدرت داشته باشند.

روشنايي اضافه کرد: روز شنبه (25 خردادماه) در يک ديدار تدارکاتي به مصاف تيم‌ملي دانشجويان ايران مي‌رويم و بعد از آن به اهواز بر مي‌گرديم و تمرينات‌مان را دنبال خواهيم کرد.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ