پيگريني سرمربي منچسترسيتي شد
تاريخ : شنبه 25 خرداد 1392برچسب:, | 8:56 | نویسنده : Amir

باشگاه منچسترسيتي اعلام کرد که مانوئل پيگريني را به عنوان سرمربي جديدشان، با قراردادي سه ساله به خدمت گرفته اند.


 پيگريني جانشين روبرتو مانچيني خواهد شد که به دليل نتايج ضعيف، در فاصله دو هفته تا پايان رقابت هاي فصل اخير، اخراج شده بود.

اين در حالي است که پيگريني توانسته بود مالاگا را به مرحله يک چهارم نهايي چمپيونزليگ برساند.

 پيگريني در گفتگو با سايت اختصاصي باشگاه منچسترسيتي گفت:" خوشحالم که چنين پيشنهاد فوق العاده را قبول کردم.

باشگاه ديدگاه روشني در مورد موفقيت در داخل و خارج زمين دارد. من تعهد کاملا را به باشگاه اعلام مي کنم. 

در منچسترسيتي همه چيز براي رسيدن به موفقيت فراهم است. من از دورنماي کار با چنين بازيکنان مستعدي بسيار هيجان زده هستم و از هواداران مي خواهم تا همچنان به حمايت هاي شان ادامه بدهند.

خلدون مبارک، رئيس باشگاه منچسترسيتي هم گفت:" مانوئل مربي بسيار باتجربه و موفقي است و آمار فوق العاده اي دارد."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ