آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا
تاريخ : شنبه 25 خرداد 1392برچسب:, | 9:2 | نویسنده : Amir

نگاهی به آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات در فوتبال اروپا:

آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا (جمعه 14 ژوئن)

اتلتیکو مادرید برای جذب فرناندو تورس با بارسلونا رقابت می کند: باشگاه اتلتیکو مادرید اماده است قبل از باشگاه بارسلونا، فرناندو تورس مهاجم تیم چلسی و بازیکن سابق خود را به خدمت گیرد.

10 بازیکن در لیست فروش تاتنهام: آندره ویلاس بواس سرمربی تاتنهام هاتسپر نام 10 بازیکن را در لیست فروش خود قرار داده است که از جمله می توان به جرمین دفو، امانوئل آدبایور، تام هادلستون و اسکات پارکر نام برد.

تاتنهام علاقه مند به جذب پائولینیو: باشگاه تاتنهام هاتسپر علاقه مند است پائولینیو ملی پوش برزیلی را جذب نماید.

منچستریونایتد رونالدو یا بیل را جذب می کند: باشگاه منچستریونایتد قصد دارد از بین گرت بیل و کریس رونالدو یک نفر را برای فصل آتی مسابقات جذب نماید. جذب ستاره پرتغالی رئال در اولویت قرار دارد، زیرا قیمت ستاره ولزی تاتنهام 100 میلیون یورو می باشد.

زیدان علاقه مند به جذب ایسکو: زین الدین زیدان هافبک سابق تیم ملی فرانسه و مدیر فنی فعلی رئال مادرید تلاش می کند ایسکو ستاره تیم مالاگا را برای حضور در رئال مادرید متقاعد کند.

 

المپیک مارسی علاقه مند به جذب دیه گو کاپل: باشگاه المپیک مارسی قصد دارد دیه گو کاپل وینگر تیم اسپورتینگ را برای فصل آینده به خدمت گیرد.

موناکو آماده ارائه پیشنهادی 45 میلیون یورویی برای جذب هالک: باشگاه موناکو قصد دارد برای جذب هالک مهاجم برزیلی تیم زنیت سن پطرزبورگ 45 میلیون یورو پرداخت نماید

هافبک آنژی علاقه آرسنال را به خود تایید کرد: اودیل احمدوف هافبک تیم آنژی ماهاچ کالا تایید کرد که باشگاه آرسنال نمایندگانی را برای نظاره بازی او به روسیه اعزام کرده اند.

لیساندرو لوپز در الهلال: لیساندرو لوپز مهاجم آرژانتینی المپیک لیون فرانسه ممکن است راهی تیم الهلال عربستان شود. الهلال پیشنهادی 4 میلیون یورویی برای جذب وی آماده کرده است.

سائوپائولو باریوش را جایگزین فابیانو می کند: باشگاه سائوپائولو قصد دارد لوکاس باریوش را جایگزین لوییس فابیانو که قرار است راهی گوانگژو اورگراند شود، کند.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ