اسدي پيراهن شماره 8 را به کريمي داد
تاريخ : یک شنبه 26 خرداد 1392برچسب:, | 13:24 | نویسنده : Amir

مرتضي اسدي پيراهن شماره 8 خود را در اين فصل به علي کريمي داد.


حسن آذرنيا در مورد شماره پيراهن علي کريمي در فصل پيش‌رو گفت: شماره پيراهن علي کريمي مشخص شده و با توجه به روح جوانمردي، رفاقت و صميمتي که در تيم تراکتورسازي وجود دارد، مرتضي اسدي که سال‌ها کاپيتان تراکتورسازي بوده و پيراهن 8 را به تن مي‌کرده، پس از حضور کريمي با خواست و پيشنهاد خودش اين شماره را به او داد.

وي افزود: اين کار با خواست و طيب خاطر از سوي اسدي انجام شد. علي کريمي يکي از بزرگان و اسطوره‌هاي ورزش ايران است که در زمان حضورش در بايرمونيخ نيز اين شماره را به تن مي‌کرد. از بابت اين موضوع هيچ مشکلي وجود ندارد و رفاقت در تراکتورسازي حرف اول را مي‌زند.

آذرنيا در مورد اينکه چرا پيراهن تمرين کريمي شماره 28 بوده است، خاطرنشان کرد: لباس‌هاي تمرين قبلا سفارش داده شده است و آن زمان علي کريمي هنوز در تراکتورسازي حضور نداشت به همين خاطر او در تمرينات شماره ديگري را به تن کرد.

سرپرست تراکتورسازي در مورد بحث کاپيتاني عنوان کرد: ‌هنوز زود است بخواهيم در مورد اين مسائل صحبت کنيم و اين اتفاق ذهن بازيکنان تراکتورسازي را درگير نمي‌کند. در تراکتورسازي بازيکنان بزرگي داريم که همه با يکديگر رفيق و دوست صميمي هستند. در ارتباط با اين موضوع سرمربي تصميم‌گيري مي‌کند.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ