رحمتی فردا با استقلال تمدید می کند
تاريخ : یک شنبه 26 خرداد 1392برچسب:, | 19:47 | نویسنده : Amir

پیش بینی می شود رحمتی به خاطر نمایش بسیار خوبی که در فصل قبل داشته با بیشترین دستمزد با

استقلال تمدید کند. رحمتی از دید همه کارشناسان به عنوان بهترین بازیکن فصل دوازدهم برگزیده شد...

مهدی رحمتی از سفر کربلا بازگشته است. دروازه بان فصل پیش استقلال که انتظار می رفت این روزها در تیم ملی باشد برای چند روزی خارج از حال و هوای فوتبال بود و در شهر مقدس کربلا به زیارت قبور متبرکه پرداخت. رحمتی پیش از ترک تهران با فتح الله زاده قول و قرارهایی داشته بود که پس از بازگشت از کربلا بلافاصله به دفتر کار مدیرعامل استقلال برود و قراردادش را تمدید کند.

 طبق برنامه قراراست فردا این اتفاق رخ دهد و مهدی رحمتی رخ در رخ علی فتح الله زاده نشسته و قراردادش را با باشگاه استقلال تمدید کند. این بی سروصداترین قراردادی است که مهدی رحمتی طی سال های گذشته با استقلال منعقد خواهد کرد. معمولا رحمتی قبل از اینکه با استقلال قرارداد ببندد یا قرارداد تمدید کند سرو صدا های بسیاری می شد اما دوری رحمتی از تیم ملی مزید بر علت شده تا این دروازه بان در فضایی متفاوت با گذشته با استقلال قرارداد تمدید کند. 

اینکه رقم قرارداد رحمتی بااستقلال چه قدر است سوال بیهوده ای خواهد بود چرا که همواره گمانه زنی های بسیاردر این باره شده و هیچ اطالاعات درستی هم به دست نیامده است. البته پیش بینی می شود رحمتی به خاطر نمایش بسیار خوبی که در فصل قبل داشته با بیشترین دستمزد با استقلال تمدید کند. رحمتی از دید همه کارشناسان به عنوان بهترین بازیکن فصل دوازدهم برگزیده شد.

 شماره یک استقلال در بیست و شش بازی کلین شیت کرد و توانست آمار خیره کننده ای را از خود برجا بگذارد. بی شک تمدید کردن قرارداد رحمتی برای هواداران استقلال خبر خوشی خواهد بود. البته مدیربرنامه رحمتی از تمدید قرارداد این دروازه بان با استقلال ابراز بی اطلاعی کرده اما در عین حال گفته است که شاید باشگاه مستقیما با رحمتی تماس گرفته است.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ