پيروزي ايتاليا مقابل مکزيک+ دانلود خلاصه بازی
تاريخ : دو شنبه 27 خرداد 1392برچسب:, | 12:19 | نویسنده : Amir

رقابت‌هاي جام کنفدراسيون‌هاي فيفا 2013 شب گذشته در برزيل آغاز شد.اين تورنمنت بين المللي تمريني آمادگي براي رقابت‌هاي جام جهاني 2014 در اين کشور نيز خواهد بود.


در چارچوب رقابت هاي  نهمين جام کنفدراسيون‌ها در کشور برزيل ، مکزيک و ايتاليا  به ديدار يکديگر رفتند که  اين ديدار 2 بر يک به نفع ايتاليا پايان يافت.
گل هاي اين ديدار به ترتيب ورود به دروازه ، توسط آندره الپيرو  و ماريو بالوتلي از ايتاليا و خاوير هرناندز  از مکزيک به ثمر نشست .
اين تورنمنت بين المللي تمريني آمادگي براي رقابت‌هاي جام جهاني 2014 در اين کشور نيز خواهد بود. 

رقابت‌هاي اين دور تصادفاً با دور چهارم بازي‌هاي مقدماتي جام جهاني در قاره آسيا نيز هم زمان شده است که کنفدراسيون فوتبال آسيا (AFC) از فيفا درخواست کرده تا تاريخ آنرا عوض کند، البته AFC به اين نتيجه رسيد که زمان مسابقات تنها براي ژاپن تغيير يابد چرا که اين تيم نماينده AFC در جام کنفدراسيون‌ها است. 

در اين تورنمنت هشت تيم از مجموع شش کنفدراسيون در شش شهر اين کشور به رقابت خواهند پرداخت. 

  تا به حال دو تيم آرژانتين و فرانسه توانسته‌اند قهرمان سه تورنمنت بزرگ فيفا از جمله جام جهاني، المپيک فوتبال و جام کنفدراسيون‌ها باشند و در اين دوره اروگوئه، ايتاليا و اسپانيا نيز فرصت دست يافتن به اين عناوين را دارا هستند. 


تيم‌هاي راه يافته به اين تورنمنت عبارتند از:

  1- برزيل: اين تيم شش سال قبل به عنوان ميزبان انتخاب شد و با استفاده از اين امتياز به اين دور رقابت‌ها دست يافت. 

  2- اسپانيا (اتحاديه فوتبال اروپا): اين تيم با قهرماني در جام جهاني سال 2012 به عنوان نماينده يوفا به اين دور از رقابت‌ها راه يافت. 

  3- ژاپن: ژاپن در سال 2011 با قهرماني در کاپ AFC به عنوان تنها نماينده کنفدراسيون فوتبال آسيا راهي اين دور رقابت‌ها شد. 

  4- مکزيک (کنفدراسيون فوتبال آمريکاي مرکزي): اين تيم در سال 2011 با قهرماني در جام طلاي کنکاکاف به اين دور از رقابت‌ها راه يافت. 

  5- اروگوئه (کنفدراسيون فوتبال آمريکاي جنوبي): اين تيم با قهرماني در جام کوپا آمريکا در سال 2011 راهي نهمين دور رقابت‌هاي کنفدراسيون‌هاي آسيا شد. 

  6- تاهيتي (فدراسيون فوتبال قاره اقيانوسيه): ‌ اين تيم با قهرماني در جام ملت‌هاي اقيانوسيه OFC در سال 2012 راهي اين دور از رقابت‌ها شد. 

  7- ايتاليا (اتحاديه فوتبال اروپا): ايتاليا به عنوان دومين نماينده قاره اروپايي از راهيابي به فينال سال 2012 راهي اين دور از رقابت‌ها شد. 

  8- نيجريه (کنفدراسيون فوتبال آفريقا): نيجريه با قهرماني در جام ملت‌هاي آفريقا سال 2013 جاي خود را در اين دور رقابت‌ها تثبيت کرد. 

                                                    دانلود فیلم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ