قلعه‌نويي: دوست دارم اينيستا بهترين بازيکن شود
تاريخ : دو شنبه 18 دی 1391برچسب:, | 18:43 | نویسنده : Amir

سرمربي تيم فوتبال استقلال گفت: دوست دارم اينيستا به عنوان بهترين بازيکن سال 2012 انتخاب شود.

امير قلعه‌نويي پس از تمرين امروز تيم فوتبال استقلال در خصوص ديدار برابر ابومسلم در چارچوب رقابت‌هاي جام حذفي عنوان کرد: استقلال شرايط خوبي دارد و بازي در جام حذفي برابر ابومسلم که تيم خوب و مربي باهوشي دارد، بايد دقت کنيم. برگي‌زر مربي خوب و باهوشي است و ما با همه وجود مقابل اين تيم قرار خواهيم گرفت.

وي در مورد اينکه استقلال با مشکل بخاري روبرو شده، تصريح کرد: چنين چيزي وجود ندارد. حرف من اين نبود. گفتم هتل ندادند و از لحاظ سخت‌افزاري مشکلاتي داريم.

سرمربي تيم فوتبال استقلال در واکنش به اين مورد که استقلال در مورد تغذيه هم با مشکل روبروست؛ گفت: در مورد اين حرف‌ها صحبت کردم و اگر سؤال جديدي داريد، مطرح کنيد.

قلعه‌نويي در خصوص فرهاد مجيدي يادآور شد: تست‌هايي را حاج‌قاسم از او گرفته و در حال بررسي وضعيت او هستيم. هنوز ITC او هم نرسيده است.

وي در مورد اينکه اعلام کرده هر وقت نکونام بخواهد از تيم جدا شود، مشکلي از اين بابت ندارد، خاطرنشان کرد: باز هم مي‌گويم زماني که يک بازيکن بخواهد از تيم جدا شود، سه مورد ارزيابي مي‌شود. منافع باشگاه، منافع بازيکن و احساسات او. اين موضوع را دو هزار بار گفته‌ام. البته هنوز پيشنهادي هم براي او نيامده است.

سرمربي تيم فوتبال استقلال افزود: براي جدايي يک بازيکن اول کادر فني جلسه مي‌گذارد و پس از آن موضوع را با مدير عامل مطرح کند و پس از آن در مورد آن تصميم صورت بگيرد. اين کار جمعي صورت خواهد گرفت.

وي در مورد جلسه شب گذشته نکونام با فتح‌الله‌زاده تصريح کرد: به هر حال مدير عامل با بازيکن جلسات برگزار مي‌کند. مشکلاتي است که بين آنها مطرح مي‌شود و مسئله‌اي در اين زمينه وجود ندارد.

قلعه‌نويي در مورد اينکه برخي روزنامه‌ها امروز اعلام کردند به علت ترس از حنيف عمران‌زاده به او ميدان داده است، تاکيد کرد: اين چه مسائلي است که مطرح مي‌کنيد؟ صحبتي بکنيد که به درد جامعه و فوتبال بخورد. اين حرف‌هاي چيپ و اراجيف چيست که مطرح مي‌کنيد؟ مغز آدم به درد مي‌آيد. دنبال اين مسائل نباشيد.

وي در مورد انتخاب بهترين بازيکن سال 2012 خاطرنشان کرد: دوست دارم اينيستا بهترين بازيکن شود اما فکر مي‌کنم مسي به اين عنوان دست يابد.

سرمربي تيم فوتبال استقلال در خصوص اينکه تعداد گل‌هاي اين تيم کم است، گفت: ما هر روز برنامه‌هاي روي دروازه اجرا مي‌کنيم به نظرم گل کم نزده‌ايم در اين چند هفته اخير وضعيت گلزني ما خوب بوده است.

وي به عنوان سخن پاياني گفت: خوب است که ما صدر جدول بوديم که اين مسائل و سؤالات را پرسيديد. يک مورد از اين مسائل به درد جامعه فوتبال مي‌خورد؟



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ