پيروزي پرگل نيجريه در جام کنفدراسيونها+دانلود خلاصه بازی
تاريخ : سه شنبه 28 خرداد 1392برچسب:, | 8:17 | نویسنده : Amir

تيم فوتبال نيجريه قهرمان قاره آفريقا دوشنبه در اولين ديدار خود در چارچوب رقابتهاي جام کنفدراسيونها با نتيجه شش بر يک تيم فوتبال تاهيتي قهرمان اقيانوسيه را درهم شکست.

در اين ديدار که در چارچوب رقابتهاي گروه دوم برگزار شد اووا اچيجيله در دقايق پنج و 80 ، نامدي ادومادي در دقايق 10 ، 25 و 76 و جاناتان تهائو بازيکن تاهيتي به اشتباه در دقيقه 69 براي نيجريه گلزني کردند و تک گل تاهيتي را نيز تهائو در دقيقه 54 به ثمر رساند.

تيم ملي فوتبال نيجريه به علت اختلاف بازيکنان اين تيم با فدراسيون فوتبال نيجريه در خصوص پاداش بازيکنان روز يکشنبه وارد برزيل شد.

مسئولان نيجريه به بازيکنان تيم ملي فوتبال نيجريه وعده داده بودند براي هر پيروزي در جام کنفدراسيونها 10 هزار دلار و براي هر تساوي پنج هزار دلار دريافت خواهند کرد اما فدراسيون فقير فوتبال نيجريه چند ساعت پيش از سفر اين تيم به برزيل اعلام کرد نمي تواند چنين پاداشي پرداخت کند و آن را به نصف کاهش مي دهد.

بازيکنان نيجريه هفته گذشته از ترک هتل شهر محل برگزاري بازي با ناميبيا درچارچوب مقدماتي جام جهاني خودداري کرده بودند و براي همين حضور تيم ملي نيجريه در رقابتهاي جام کنفدراسيونها با ترديد همراه بود.

نيجريه با پيروزي برابر تاهيتي بالاتر از تيم ملي فوتبال اسپانيا قهرمان جهان و اروپا در صدر جدول گروه دوم اين رقابتها قرار گرفت.

اسپانيا يکشنبه با نتيجه دو بر يک اروگوئه قهرمان آمريکاي جنوبي را شکست داده بود.

بر اساس آمار رسمي اين اولين باري است که تاهيتي با يک تيم از خارج از قاره اقيانوسيه بازي مي کند.

 

                                                   دانلود فیلم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ