منچسترسيتي و رئال به دنبال هافبک مالاگا
تاريخ : سه شنبه 28 خرداد 1392برچسب:, | 13:54 | نویسنده : Amir

هافبگ مالاگا اعلام کرد پيشنهادهايي براي پيوستن به منچسترسيتي و رئال مادريد در هفته هاي آينده دريافت کرده است.

ايسکو، بازيکن اسپانيايي فصل پرباري را با مالاگا گذرانده است.اين تيم توانست با بازي درخشان ايسکو به مرحله يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان اروپا راه پيدا کند.اين در حالي بود که تيم فوتبال زير 21 سال اسپانيا نيز با حضور اين بازيکن به فينال فوتبال قهرماني زير 21 سال اروپا راه يافت.

روزنامه ورزشي آ اس اسپانيا به نقل از ايسکو، بازيکن 21 ساله تيم مالاگا اعلام کرد وي پيشنهادهايي از منچسترسيتي و رئال دريافت کرده است.

وي افزود : «اين دو گزينه را پيش رو دارم و اميدوارم به زودي تصميم گيري کنم. زيرا من هنوز با مالاگا قرارداد دارم.»

ايسکو گفت : «مي دانم که هر دو باشگاه منچسترسيتي و رئال باشگاه هاي بزرگي هستند.مي خواهم تصميمي بگيرم که براي خودم و مالاگا بهترين تصميم باشد.»

منچسترسيتي سرانجام هفته پيش اعلام کرد مانوئل پِيِگريني، سرمربي سابق مالاگا به عنوان مربي جديد اين تيم منصوب شده است.

با اينکه ايسکو به تازگي اين مربي شيليايي را « پدر فوتبال » خود توصيف کرده بود، مدعي شد ورود پِيِگريني به منچسترسيتي عامل تعيين کننده اي در انتخاب تيمي که به آن مي رود، نيست.

وي افزود : « درست است که من پِيِگريني را مي شناسم و با نحوه کار وي آشنا هستم. او در دو سالي که تحت مربيگريش در مالاگا بودم ، نقش اساسي در عملکرد من داشت. اما اين مسئله در انتخاب تيمي که به آن خواهم رفت تعيين کننده نخواهد بود.»

با تمام شدن تعهدات اين بازيکن براي بازي در تيم زير 21 سال اسپانيا امشب پس از فينال قهرماني زير 21 سال اروپا بين اين تيم و تيم زير 21 سال ايتاليا، ايسکو تصميم خود را درباره تيمي که با آن قرارداد خواهد بست، خواهد گرفت.ايسکو فصل پيش براي مالاگا 12بار گل زني کرد.

به گزارش خبرگزاري فرانسه از مادريد، تيم مالاگا از شرکت در ليگ اروپا در فصل آينده منع شده است.

اتحاديه فوتبال اروپا (يوفا) اين تيم را به علت پرداخت نکردن بدهي به کارکنان، باشگاه هاي ديگر و مقامات مالياتي در موعد مقرر يک فصل از شرکت در ليگ اروپا محروم کرده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ