مسي و دل بوسکه بخت‌هاي اول برترين‌هاي دنيا
تاريخ : دو شنبه 18 دی 1391برچسب:, | 18:46 | نویسنده : Amir

مراسم امشب معرفي‌هاي برترين‌هاي سال 2012 رقابتي ميان تمام نامزدهاي حاضر در اسپانيا است.

تمام نامزدهاي کسب عنوان برترين مربي و برترين بازيکن سال 2012 همگي در اسپانيا حضور دارند. سه نفر از آنها در اسپانيا متولد شده‌اند و ديگران همگي در لاليگا حضور دارند.

تمام اين‌ها به خوب بودن فوتبال اسپانيا در سطح باشگاهي و ملي بر مي‌گردد. 5 نفر از اين نامزدها براي رئال مادريد و بارسلونا بازي مي‌کنند يا بازي کرده‌‌اند (کريستيانو رونالدو، مورينيو، مسي، اينيستا و گوارديولا) در حالي که ششمين نفر سرمربي تيم ملي اسپانيا است.

صحبت‌هاي زيادي درباره اينکه چرا اين نامزدها بايد يا نبايد برنده شوند وجود دارد، اما همه چيز به اين اشاره دارد که ليونل مسي به عنوان بهترين بازيکن دنيا و دل بوسکه به عنوان بهترين مربي انتخاب خواهد شد.

سرمربي تيم ملي اسپانيا بايد گوارديولا ( که 6 ماه است در هيچ تيمي فعاليت نمي‌کند) و مورينيو (که در مراسم شرکت نمي‌کند و اين يک نشانه است) را شکست دهد.

آندرس اينيستا اميدهاي اسپانيايي‌ها را بر دوش مي‌کشد زيرا تاکنون هيچ بازيکن اسپانيايي پس از لوئيس سوارز در 50 سال پيش نتوانسته اين جايزه را از آن خود کند. به هر حال شکست مسي کار بسيار سختي خواهد بود؛ همين‌طور هم شکست دادن رونالدو. کريستيانو رونالدو با وجود قهرماني در لاليگا به همراه رئال مادريد در زمينه رقابت‌هاي انفرادي از اسطوره آرژانتيني بارسا شکست خورده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ