رونالدو و نيمار هم به مسي راي دادند
تاريخ : دو شنبه 18 دی 1391برچسب:, | 21:46 | نویسنده : Amir

رونالدو و نيمار قبل از شروع مراسم انتخاب برترين‌هاي فوتبال جهان، به انتخاب مسي به عنوان مرد سال فوتبال دنيا راي دادند.

 رونالدو در مورد حضورش در مراسم انتخاب بهترين‌هاي فوتبال جهان اظهار داشت: خوشحالم که در اين مراسم حضور دارم. انتخاب من ليونل مسي است و فکر مي‌کنم او اين عنوان را براي چهارمين بار کسب خواهد کرد.

وي ادامه داد: من معتقدم مسي يک قدم جلوتر از رونالدو است. به نظرم آينده فوتبال براي بازيکني مانند نيمار است و اميد زيادي به او براي جام‌جهاني 2014 که ميزبانش هستيم داريم.

نيمار که در اين مراسم حضور داشت اظهار داشت: اين يک ميهماني و جشن بزرگ براي فوتبال است و لحظه بزرگي براي خودم محسوب مي‌شود.

بازيکن تيم ملي برزيل ادامه داد: نمي‌دانم در آينده چه اتفاقي برايم رخ خواهد داد. بايد صبر کنيم. انتخاب من هم براي بهترين بازيکن جهان ليونل مسي است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ