برنامه مسابقات فصل 14-2013 لیگ برتر انگلستان اعلام شد
تاريخ : پنج شنبه 30 خرداد 1392برچسب:, | 7:54 | نویسنده : Amir

بیست و دومین دوره رقابت‌های لیگ برتر انگلستان از روز هفدهم آگوست با رنگ و بویی متفاوت آغاز خواهد شد.



پس از قرعه کشی برنامه مسابقات که روز گذشته در مقر اتحادیه فوتبال انگلستان برگزار گردید‏، تیم‌ها با ترتیب بازی‌های خود در فصل پیش رو آشنا شدند.

منچستر یونایتد که برای نخستین بار در طول این رقابت‌ها سرمربی‌ای به غیر از سر آلکس فرگوسن را بر روی نیمکت خود می‌بیند، کار دفاع از قهرمانی خود را از ورزشگاه لیبرتی سوانسی آغاز می‌کند. شاگردان مویس پس از صفارایی مقابل مدافع عنوان قهرمانی کپیتال وان کاپ‏، باید در نخستین بازی خانگی فصل میزبان مورینیو و تیم چلسی قدرتمند باشند و هفته بعد نیز برای تقابل با سرخ‌پوشان به بندر آنفیلد سفر کنند. شیاطین سرخ سپس بعد از یک دیدار خانگی دیگر مقابل کریستال پالاس تازه صعود کرده برای دربی شهر منچستر راهی اتحاد می‌شوند تا اولین فصل مویس کهنه‌کار بر روی نیمکت یونایتد به دشوارترین شکل ممکن آغاز گردد. 

در آن سو چلسی نیز وضعیت بهتری از پرافتخارترین تیم انگلستان ندارد و در شش هفته ابتدایی علاوه بر منچستر یونایتد‏‌، به مصاف تاتنهام و اورتون می‌رود. بر خلاف این دو‏‌ مدعی، من سیتی و آرسنال قرعه‌های نسبتا آسانی را در هفته‌های ابتدایی دارند و برابر تیم‌های همچون آستون ویلا  و استوک سیتی قرار می‌گیرند. 

برای اطلاع از ساعات و برنامه بازی‌های باشگاه مورد نظر خود، بر روی نام تیم کلیک کنید! 



 منچستر یونایتد 

 منچستر سیتی 

 چلسی 

  آرسنال 

 لیورپول 

تاتنهام هاتسپر 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ