مبلغ فروش ايسکو به رئال‌ ومن‌سيتي اعلام شد
تاريخ : پنج شنبه 30 خرداد 1392برچسب:, | 12:44 | نویسنده : Amir

نايب‌رئيس اجرايي باشگاه مالاگا مبلغ درخواستي براي فروش ستاره تيم‌شان را اعلام کرد.

مويد شطاط که نايب رييس اجرايي باشگاه مالاگا است اعلام کرده باشگاه‌هايي که خواهان امضاي قرارداد با ايسکو هستند بايد حداقل 35 ميليون يورو بپردازند.

به گزارش فارس،انتظار مي‌رود ايسکو 21 ساله در فصل نقل و انتقال‌هاي تابستاني مالاگا را ترک کند. او در قهرماني تيم ملي زير 21 ساله‌هاي اسپانيا نقش بسيار موثري ايفا کرد. به همين دليل تيم‌هاي رئال مادريد و منچسترسيتي که قصد جذب وي را دارند بايد هزينه بيشتري کنند تا اين بازيکن را به تيم خود ببرند.

در روزهاي ابتدايي هفته، اين بازيکن تاکيد کرده بود هنوز تصميمي براي آينده خود نگرفته است. در حالي که مانوئل پيگريني، سرمربي پيشين او در مالاگا که به تازگي راهي منچسترسيتي شده است، رئال مادريد نيز جايي است که او مي‌تواند آينده‌اي درخشان داشته باشد.

مالاگا در سال‌هاي اخير با مشکل‌هاي مالي دست و پنجه نرم مي‌کند. آنها سانتي کازورلا، ديگر بازيکن خوب خود را سال گذشته به آرسنال فروختند. با توجه به اينکه مالاگا سال آينده نيز از حضور در ديدارهاي اروپايي محروم است، به احتمال زياد بازيکني مانند ايسکو در اين تيم نخواهد ماند. شطاط در اين مورد اعلام کرده هر تيمي که مي‌خواهد ايسکو را به خدمت بگيرد، بايد مبلغ مورد نظر آنها را تامين کند.

«ايسکو بازيکن فوق العاده‌اي است و براي ما اهميت فراواني دارد. اگر پيشنهادهايي که به دفتر باشگاه مي‌رسند مورد توجه ما قرار نگيرند، به هيچ وجه او را نخواهيم فروخت. مبلغي که ما براي فروش او در نظر گرفته‌ايم، حداقل 35 ميليون يورو است.»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ