آمارهاي برتر سايت فيفا درباره تيم ايران
تاريخ : جمعه 31 خرداد 1392برچسب:, | 13:21 | نویسنده : Amir

سايت فيفا در گزارشي درباره آمارهاي جالب توجه بازيکنان فوتبال در طي هفته‌ گذشته به تمجيد از خط دفاعي تيم ملي ايران پرداخت.


ليونل مسي در هفته‌ گذشته توانست رکورد گل‌هاي مارادونا را بشکند. آندرا پيرلو يکصدمين حضور ملي خود را جشن گرفت، اما نکته اي که براي ايراني‌ها اهميت دارد بسته نگه داشتن دروازه‌ تيم ملي در ششمين بازي پياپي است که نظر فيفا را نيز به خود جلب کرده است.

سايت فيفا در اين گزارش درباره گل رضا قوچان نژاد، نوشت: اين بازيکن در اولين شوت ايران به سمت دروازه‌ توانست گلزني کند. در واقع تيم ملي ايران برابر کره جنوبي تنها يک شوت به دروازه‌ داشت که آن را نيز رضا قوچان نژاد تبديل به گل کرد.

در اين ديدار همچنين تيم ملي ايران باز هم دروازه‌ خود را بسته نگه داشت تا ششمين کلين‌ شيت خود را در هشت بازي خود در مرحله انتخابي جام جهاني 2014 برزيل داشته باشد.

سايت فيفا همچنين درباره بازي ازبکستان و قطر با اشاره به گلزني بهادير ناسيموف، نوشت: اين بازيکن براي گلزني برابر قطر تنها به 18 ثانيه زمان نياز داشت. زماني که ازبکستان يک بر صفر از قطر عقب بود ناسيموف به ميدان آمد و پس از 18 ثانيه توانست گل تساوي را به ثمر برساند. اين بازي در نهايت با پيروزي پنج بر يک ازبکستان به پايان رسيد تا ازبکستان به عنوان تيم سوم راهي مرحله پلي آف انتخابي جام جهاني شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ