مسي: کسب اين عنوان باورنکردني است
تاريخ : سه شنبه 19 دی 1391برچسب:, | 7:39 | نویسنده : Amir

بهترين بازيکن جهان گفت: کسب عنوان بهترين بازيکن جهان براي چهارمين بار کمي برايم غيرقابل باور است.

 ليونل مسي پس از کسب عنوان بهترين بازيکن سال 2012 جهان اظهار داشت: صادقانه بايد بگويم که کسب چهارمين عنوان مرد سال جهان کمي برايم غيرقابل باور است و وقتي به اين جايزه رسيدم  بايد هم حرف زدن در مورد آن سخت باشد.

وي افزود: اين مقام براي من خيلي بزرگ بود. دوست دارم که در اين افتخار جديدم از همه هم‌بازي‌هايم در بارسلونا و اينيستايي که کنارم بود و لحظات خوبي را کنار آنها تجربه کردم، تشکر کنم.از همه دوستانم و همبازي‌هايم در تيم ملي آرژانتين هم تشکر مي‌کنم.

مسي عنوان کرد: از کادر فني، خانواده و همه کساني که کمکم کردند صميمانه سپاسگزارم و بايد يک تشکر ويژه هم از همسر و بچه‌ام« تياگو» داشته باشم.

ليونل مسي در ميان سه کانديد براي کسب عنوان بهترين بازيکن توانست اين عنوان را در سال 2012 از آن خود کند. کريستيانو رونالدو و آندره اينيستا ديگر نامزدهاي کسب عنوان بهترين بازيکن جهان بودند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ