تیاگو آلکانترا بهترین بازیکن یورو ۲۰۱۳ شد
تاريخ : شنبه 1 تير 1392برچسب:, | 11:49 | نویسنده : Amir

کاپیتان تیم زیر ۲۱ سال اسپانیا به عنوان بهترین بازیکن مسابقات اروپا انتخاب شد.

خبرگزاری فارس: تیاگو آلکانترا بهترین بازیکن یورو ۲۰۱۳ شد

تیاگو آلکانترا به عنوان بهترین بازیکن رقابت‌های زیر 21 سال اروپا انتخاب شد. اسپانیا در این مسابقات با برتری 4 بر 2 مقابل ایتالیا قهرمان شد.

هافبک بارسلونا که در نیمه اول بازی فینال توانست هت‌تریک کند، در سال 2011 نیز به همراه داوید دخیا در این رقابت‌ها به عنوان قهرمانی رسیده بود. هر دو بازیکن به علاوه 9 بازیکن اسپانیایی دیگر در فهرست 23 بازیکن برتر این رقابت‌ها قرار گرفتند؛ علاوه بر آنها آلوارو موراتا که در 5 بازی 4 گل به ثمر رساند و برنده کفش طلا شد، رودریگو مهاجم بنفیکا، ایسکو که 3 گل به ثمر رساند، آسیر ایارامندی و کوک ریسورکسیون به علاوه مارک بارترا، اینیگو مارتینز، مارتین مونتویا و آلبرتو مورنو در این ترکیب قرار داشتند.

آلکانترا از سوی کمیته فنی یوفا به عنوان بهترین بازیکن رقابت‌ها انتخاب شد. در توضیح دلایل این انتخاب گفته شده: رهبری تیم توسط تیاگو به عنوان کاپیتان تیم قهرمان داخل و خارج از زمین عاملی تأثیرگذار در عملکرد تیمش بود: کنترل استثنایی توپ حتی در شرایط بسیار سخت؛ توانایی دیکته کردن شیوه بازی خود در زمین، به دست آوردن هوشمندانه توپ بر اساس پیش‌بینی و نه تکل کردن و مهارت بازی سازی فوق‌العاده بر اساس مجموعه متنوعی از پاس‌های کوتاه و بلند.

سه گل وی در دیدار فینال موفقیت فردی منحصر به فردی برای وی بود که قهرمانی را برای تیمش به ارمغان آورد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ