بزرگ ترین قرارداد تاریخ چلسی با آدیداس بسته شد
تاريخ : شنبه 1 تير 1392برچسب:, | 13:6 | نویسنده : Amir

باشگاه فوتبال چلسی قرارداد خود را با آدیداس تمدید کرد.

بزرگ ترین قرارداد تاریخ چلسی با آدیداس بسته شد

باشگاه چلسی در بیانیه اطلاع داد که با آدیداس به توافق رسیده و تا 10 سال دیگر این کمپانی ورزشی اسپانسر چلسی باقی خواهد ماند.

بیانیه باشگاه چلسی به شرح ذیل است.

"باشگاه فوتبال چلسی و آدیداس خوش حالند که اعلام می کنند مشارکت جهانی ما تمدید شده است.

این بزرگ ترین معامله تاریخ باشگاه چلسی با یک شریک است و این برند ورزشی تا 10 سال آینده همچنان اسپانیر و عرضه کننده کالای ورزشی ما خواهد بود.

مشارکتی که در سال 2006 کلید خورد، با موفقیت باشگاه چلسی در این دوره رشد قابل توجهی داشته است. آبی ها جام ها و افتخارات بزرگی چه در اروپا و چه در انگلیس کسب کرده اند. از جمله این که تنها باشگاه لندنی که موفق به قهرمانی لیگ قهرمانان شده است چلسی می باشد. همچنین ما موفق به کسب لیگ برتر، جام حذفی، لیگ کاپ و در فصل گذشته، لیگ اروپا شده ایم.

در این سال چلسی به همراه آدیداس طرح تاریخی "این آبی است، دیگر چه چیزی اهمیت دارد" را اجرا کرد که موفق ترین برنامه معرفی لباس تاریخ چلسی بود. در این برنامه به روشی غیر منتظره لباس فصل 14-2013 معرفی شد، از جمله این که سر تا پای چند تن از بازیکنان با رنگ آبی رنگ آمیزی شد."

رون گورلی، مدیر اجرایی باشگاه چلسی نیز در این مورد گفت: "خوشحالیم که پس از هفت فصل فوق العاده موفق، همکاری خود با آدیداس را تا سال 2023 گسترش داده ایم. هر دو سازمان منش و جاه طلبی مشترکی دارند و در قرارداد جدید آدیداس به وضعیت باشگاه در فوتبال جهان باور دارد."

هربرت هاینر، مدیر اجرایی شرکت بزرگ آدیداس نیز اضافه کرد: "هم آدیداس و هم چلسی دورانی طولانی و پر افتخار در فوتبال داشته اند و ما خوش حالیم که مشارکتمان با یکی از نخبگان فوتبال جهان ادامه خواهد یافت. ما منتظر سال های موفقیت آمیز بیشتر، کار کردن نزدیک با باشگاه برای تهیه محصولات، بازاریابی و ابتکارات مردمی در سرتاسر انگلستان و جهان هستیم."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ