آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا
تاريخ : شنبه 1 تير 1392برچسب:, | 17:7 | نویسنده : Amir

نگاهی به آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات در فوتبال اروپا:

آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا (شنبه 22 ژوئن)

رقابت بارسلونا و پاریسن ژرمن برای جذب لوییز: گفته می شود داوید لوییز در برنامه های ژوزه مورینیو در فصل آینده جایی ندارد و همین سبب شده دو باشگاه پاریسن ژرمن و بارسلونا برای جذی این مدافع برزیلی با یکدیگر به رقابت بپردازند.

بارتز و بعوسیان به کادر مربیگری پاریسن ژرمن اضافه می شوند: ممکن است فابین بارتز به عنوان مربی دروازه بان ها و آلن بغوسیان به عنوان دستیار لورن بلان در تیم پاریسن ژرمن مشغول به کار شوند.

در صورت عدم موفقیت در جذب رونالدو، لواندوفسکی گزینه اول منچستریونایتد: در صورتیکه باشگاه منچستریونایتد در راه جذب مجدد کریس رونالدو ناکام بماند، روبرت لواندوفسکی مهاجم بروسیا دورتموند هدف اول این تیم در فصل نقل و انتقالات خواهد بود.

پیشنهاد 10 میلیون پوندی چلسی برای جذب کورت زوما: چلسی آماده است با ارائه پیشنهادی 10 میلیون پوندی، کورت زوما مدافع 18 ساله تیم سن اتین را به خدمت گیرد.

گرت بری آماده خروج از سیتی: گرت بری هافبک ملی پوش منچسترسیتی که تنها 12 ماه از قراردادش با این تیم باقی مانده است، قصد ترک این باشگاه را دارد. سیتی که فرناندینیو را جذب کرده، آماده شنیدن پیشنهادات برای بری می باشد.

تیو آماده ماندن در بارسا: کریستین تیو بازیکن تیم بارسلونا قصد پیوستن به لیورپول را ندارد و آماده است فصل بعد نیز در بارسا به میدان رود.

 پیشنهاد 4 میلیون پوندی فولام برای جذب اسکات پارکر: باشگاه فولام برای جذب اسکات پارکر هافبک 32 ساله تیم تاتنهام پیشنهادی 4 میلیون پوندی ارائه کرده است.

شالکه، سالای را جایگزین جورادو می نماید: باشگاه شالکه 04 با آدام سالای مهاجم مجارستانی تیم ماینتس به توافق رسید تا وی را جایگزین جورادو نماید که به تیم اسپارتاک مسکو روسیه پیوست.

آبیدال در آستانه پیوستن به موناکو: ونتیدلی ایجنت اریک آبیدال گفت که سه باشگاه فرانسوی المپیک لیون، مون پلیه و موناکو علاقه مند به جذب این بازیکن می باشند، اما احتمال پیوستن وی به موناکو بیشتر از سایر تیم هاست."

ایگور دنیسوف به آنژی پیوست: ایگور دنیسوف کاپیتان تیم ملی روسیه از تیم زنیت سن پطرزبورگ به آنژی ماهاچ کالا پیوست.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ