آخرین اخبار و شایعات نقل وانتقالات فوتبال اروپا
تاريخ : یک شنبه 2 تير 1392برچسب:, | 18:26 | نویسنده : Amir

نگاهی به آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات در فوتبال اروپا:

آخرین اخبار و شایعات نقل وانتقالات فوتبال اروپا(یک شنبه 23 ژوئن)

دورتموند علاقه مند به جذب لوکاس پودولسکی: دورتموندی ها برای جذب مهاجم آرسنال، لوکاس پودولسکی، در این تابستان ابراز علاقه کردند؛ هرچند که پیشنهاد  11.5 میلیون یورویی اولیه آن ها توسط آرسنال رد شد.

یوونتوس به دنبال یووتیچ و توز: یوونتوس برای تقویت خط حمله خود برای فصل دیگر به کارلوس توز و استوان یووتیچ چشم دوخته است.

پیشنهاد 20میلیون پوندی آرسنال برای وین رونی: آرسنال آماده است تا برای جذب وین رونی، مهاجم منچستر یونایتد، پیشنهاد 20 میلیون پوندی خود را به این باشگاه ارائه دهد. 

آرسنال پاپادوپولوس را می خواهد: آرسنال به دنبال مدافع شالکه، کایراکاس پاپادوپولوس است. این ملی پوش یونانی ممکن است آلمان را با مبلغ 15 میلیون یورو به مقصد دیگری ترک کند.

تیاگو به منچستر نزدیک تر شد: پس از این که باشگاه بارسلونا اعلام کرد که مشخص نیست که به تیاگو به اندازه کافی بازی برسد، این بازیکن بیش از پیش به منچستر نزدیک شد.

ونگر قرارداد جدیدی با آرسنال امصا خواهد کرد: باشگاه آرسنال آماده است که قرارداد تازه ای با آرسن ونگر به امضا برساند.لازم به ذکر است که پاریس سن ژرمن نیز به دنبال جذب این سرمربی بزرگ بود.

ناپولی خواهان اِن کولو و کایخون: رافائل بنیتز ان کولو، مدافع مارسی و خوزه کایخون، هافبک تهاجمی رئال مادرید را برای تقویت تیمش در فصل آینده می خواهد.

سانوگو به آرسنال پیوست: باشگاه آرسنال، یحیی سانوگو مهاجم تیم اوسر را به خدمت گرفت. این مهاجم 20 ساله قراردادی 4ساله را با توپچی ها به امضا رساند.

فن گینکل به چلسی خواهد پیوست: مارکو فن گینکل، ستاره جوان باشگاه ویتسه هلند آماده است تا با وجود علاقه منچستر یونایتد به وی، با نادیده گرفتن آن ها به چلسی بپیوندد.

آغاز مذاکرات رم با سزار: باشگاه رم مذاکراتش را با دروازه بان کویینز پارک رنجرز، ژولیو سزار، آغاز کرده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ