سرمربي جديد تيم ملي کره‌جنوبي انتخاب شد
تاريخ : دو شنبه 3 تير 1392برچسب:, | 11:12 | نویسنده : Amir

کره جنوبي روز دوشنبه هونگ ميونگ بو کاپيتان سابق تيم ملي فوتبال اين کشور را به عنوان سرمربي جديد اين تيم انتخاب کرد که وظيفه دارد اين تيم خارج از فرم را براي مسابقات جام جهاني سال آينده در برزيل آماده کند.

اتحاديه فوتبال کره اعلام کرد قراردادي دو ساله با هونگ 44 ساله به عنوان جانشين چوي کانگ هي امضا شده است که هفته گذشته پس از راهيابي سخت تيم ملي فوتبال کره جنوبي به جام جهاني براي هشتمين دوره متوالي، از سمت سرمربيگري اين تيم استعفا کرد.
هونگ از سال 1990 براي چهار دوره متوالي در مسابقات جام جهاني براي تيم ملي فوتبال کره جنوبي به ميدان رفت و به عنوان کاپيتان پس از راهيابي اين تيم به مرحله نيمه نهايي اين مسابقات در کره جنوبي در سال 2002 به قهرماني ملي تبديل شد.
وي با چالش سختي در تزريق اعتماد و انگيزه تازه به تيم ملي فعلي کره جنوبي مواجه است که موفق شد فقط با اختلاف گل به جام جهاني برزيل راه يابد.
تيم ملي فوتبال کره جنوبي در چهار بازي آخر خود در مرحله مقدماتي جام جهاني، دو بار از ايران شکست خورد، با لبنان تساوي کرد و شانس آورد که بر قطر و ازبکستان پيروز شد.
هونگ حرفه مربيگري خود را به عنوان کمک مربي تيم ملي فوتبال کره جنوبي آغاز کرد و از سال 2005 تا سال 2007 در اين سمت بود.
وي سرمربيگري تيم ملي فوتبال زير 21 سال کره جنوبي را که در مسابقات آسيايي گوانگجو سال 2010 به مدال برنز دست يافت، برعهده داشت.
وي همچنين سرمربيگري تيم زير 23 سال را که در مسابقات المپيک پارسال لندن به مدال برنز دست يافت، در اختيار داشت.
 اين نخستين مدال تيم فوتبال کره جنوبي در مسابقات المپيک بود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ