مصدومیت بالوتلی وغیبت او در بازی نیمه نهایی مقابل اسپانیا
تاريخ : دو شنبه 3 تير 1392برچسب:, | 11:49 | نویسنده : Amir

تیم ملی ایتالیا بایددر مرحله نیمه نهایی جام کنفدراسیون ها مقابل اسپانیا به میدان برود واین بازی به نحوی تکرار فینال یورو 2012 است.

مصدومیت بالوتلی وغیبت او در بازی نیمه نهایی مقابل اسپانیا

در مصاف حساس و تماشایی این دو تیم که روز 5شنبه در شهر فورتالسای برزیل برگزار می شود، ماریو بالوتلی قادر به همراهی آتزوری نخواهد بود..

در آستانه این بازی حساس، پراندلی با دردسرهایی روبروست. ماریو بالوتلی، مهاجم جوان و توانای آتزوری به دلیل گرفتگی عضلانی در ناحیه پای چپش از میادین ورزشی به دور است و تا پنجشنبه به روزهای اوج بازنخواهد گشت.

 

 

ایگناسیو آباته هم که در جریان بازی با برزیل در برخوردی که میان او و نیمار ایجاد شد، از ناحیه شانه آسیب دید تا پایان تورنمنت از همراهی تیمش محروم خواهد بود و او و بالوتلی به طور قطع باید بازی 5شنبه شب را از روی سکوها دنبال کنند

 البته آندره ا پیرلو که در جریان بازی ایتالیا مقابل برزیل استراحت کرد، حالا به روزهای اوج بازگشته و قطعا در بازی با اسپانیا برای تیمش به میدان خواهد رفت. ده روسی هم با پشت سرگذاشتن یک جلسه محرومیتش می تواند دراین بازی به میدان برود.

 دو تیم ایتالیا و اسپانیا31 بار با هم روبرو شده اند و تیم ملی اسپانیا در 9 بازی به پیروزی رسیده، 12 تساوی به دست آورده و متحمل 10 باخت شده است. آخرین مصاف دو تیم به فینال یورو2012 برمی گردد که در آن بازی اسپانیا با قاطعیت تمام موفق شد تا بانتیجه 0-4 به پیروزی برسد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ