بیل از انتقالش به رئال مادرید اطمینان دارد
تاريخ : دو شنبه 3 تير 1392برچسب:, | 14:13 | نویسنده : Amir

گرت بیل اطمینان دارد که رئال مادرید برای به خدمت گرفتن وی در طول تابستان تلاش خواهد کرد و به همین دلیل صبر خود را از دست نداده و منتظر اتفاقات آینده است.

بیل از انتقالش به رئال مادرید اطمینان دارد

این بازیکن تا به حال هیچ فشاری را به روی باشگاه فعلی خود یعنی‌ تاتنهام برای فروش وی نیاورده است، او امیدوار است که ملاقات میان فلورنتینو پرز رئیس باشگاه رئال مادرید و دنیل لوی مالک باشگاه تاتنهام این مشکل را حل کند و به یک توافقنامه برای انتقال وی بینجامد، به اضافه اینکه سرمربی فعلی تاتنهام یعنی‌ آندره ویلاس بواش آنچنان راضی‌ به از دست دادن این بازیکن نیست.

هنوز ۶۹ روز دیگر تا بسته شدن پنجره فصل نقل و انتقالات باقی‌ مانده و تا به حال رئال مادرید چند مرحله از این انتقال را انجام داده است. این بازیکن ولزی از سرعت کار آگاه است و می‌‌داند که خرید وی توسط رئال مادرید یک پروژه پیچیده است.

بیل به پروژه آینده رئال مادرید جذب شده است. در طول تابستان جلسه‌ای میان وی و لوی برگذار خواهد شد و بر کسی‌ پوشیده نیست که روابط میان وی و رئیس باشگاه خوب است. این جلسه همان نقطه‌ای است که بیل تمایل خود برای پیوستن به رئال مادرید را به زبان خواهد آورد. البته اگر تمایلی از جانب باشگاه برای فروش وی وجود داشته باشد. بدون هیچ درگیری بیل به  صورت ورزشی از باشگاه تقاضا خواهد کرد که پرونده انتقال وی را تسهیل کنند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ