هرآنچه در برنامه نود ديشب گذشت
تاريخ : سه شنبه 19 دی 1391برچسب:, | 11:46 | نویسنده : Amir

رئيس سابق کميته انضباطي در برنامه90 شب گذشته گفت: مديريت فعلي کميته انضباطي، قوانين اختراعي به وجود آورده که لکه ننگ آئين‌نامه است.

سئوال نظرسنجي اين هفته برنامه90، به انتخاب بهترين بازيکن جهان مربوط بود و از بينندگان خواسته شده بود که از بين آندرس اينييستا، کريستيانو رونالدو و ليونل مسي يکي را انتخاب کنند که در پايان ليونل مسي با کسب 70درصد آراء به عنوان بهترين بازيکن از سوي بينندگان انتخاب شد.

*برهاني خواننده بود، خبرنگار هم شد
در قسمت 90 درجه برنامه، صحنه‌هايي از فينال جنجالي ليگ برتر کشتي و درگيري غلامرضا محمدي، سرمربي تيم پرسپوليس جويبار نمايش داده شد و سپس تصاويري از يحيي گل‌محمدي، سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس در حاليکه به خاطر آلودگي هوا ماسک بر صورت زده بود به تصوير کشيده شد و عنوان شد چون احتمال دارد سرمربي پرسپوليس محروم شود، گل‌محمدي ماسک زده تا شناسايي نشود!!

همچنين با اشاره به حرکات آرش برهاني، وي بازيکني همه‌فن‌حريف لقب گرفت. زيرا تا پيش از اين، پس از به ثمر رساندن گل‌، با استفاده از پرچم کرنر به عنوان بلندگو، به خوانندگي مي‌پرداخت و اکنون با نشستن در جايگاه ويژه خبرنگاران به حرفه خبرنگاري نيز روي آورده است.

*تيم نوجوانان پرسپوليس يا تيم منتخب ايران

حميد استيلي در بخشي از برنامه روي خط تلفني برنامه حاضر شد و درباره حضور تيم نوجوانان پرسپوليس در تورنمنت مالري توضيحاتي داد.

وي با اشاره به اين نکته که حضور در اين تورنمنت به خاطر ارتباطات رويانيان در اين کشور بود، گفت: اين اولين باري بود که چنين فرصتي براي تيمي باشگاهي در رده سني نوجوانان فراهم شده بود تا در تورنمنتي برون‌مرزي شرکت کند و چون حضور در اين تورنمنت شرايط سني خاصي داشت، همه بازيکنان تيم نوجوانان پرسپوليس نمي‌توانستند در آن حاضر شوند، براي همين از بازيکنان باشگاه‌هاي ديگر هم کمک گرفتيم.

فردوسي پور با انتقاد از اين موضوع گفت: يا واقعا تيم نوجوانان پرسپوليس را مي‌برديد يا اگر تيمي منتخب برديد اسم آنرا چيز ديگري مي‌گذاشتيد، نه تيم نوجوانان پرسپوليس.

استيلي در پاسخ به اين مسئله گفت: مهم حضور ما در اين تورنمنت بود چون همه ما را در آنجا به اسم ايران مي‌شناختند.

* نوک‌پاي ميثاقيان به بازيکن تيم حريف

در جريان بازي آلومينيوم هرمزگان و نفت تهران که در بندرعباس برگزار شد، وقتي غفوري، بازيکن تيم نفت تهران مي‌خواست براي پرتاب اوت به کنار زمين برود با ميثاقيان، سرمربي تيم آلومينيوم برخورد کرد و روي پيست کنار زمين بازي افتاد.

وي درباره اين موضوع گفت: ميثاقيان به من نوک‌پا زد و براي همين زمين خوردم.

ميثاقيان در توضيح اين برخورد گفت: چون در کنار زمين تحرکم زياد است باعث شد تا با او برخورد کنم و براي همين از او معذرت ‌مي‌خواهم.

*چمن خيس، جايگاه ويژه تماشاگران استقلال

تماشاگران استقلالي از مسئولان استاديوم فولادشهر گله داشتند که چرا در حاليکه استاديوم خالي است به آنها اجازه داده نمي‌شود تا به داخل بروند و بايد يا روي چمن‌هاي خيس کنار ورزشگاه بنشينند يا در صورت حضور در استاديوم، در کنار تماشاگران ذوب‌آهني مستقر شوند. اين موضوع در حالي بود که به تماشاگران ذوب‌آهني بليط رايگان براي تماشاي اين ديدار داده مي‌شد.

بنر بزرگ فرهاد کاظمي در کنار ابراهيمي، مديرعامل ذوب‌ آهن که در استاديوم فولادشهر نصب شده بود نيز حاشيه ساز بود. ليدرهاي ذوب‌آهن اعتقاد داشتند تهيه و نصب اين بنر خودجوش بوده و توسط تماشاگران علاقمند ذوب‌‌آهني انجام شده است.

کاظمي نيز در اين باره گفت: تيمي که در رده شانزدهم جدول است بنر نمي‌‌خواهد و من بين دو نيمه خواستم که اين بنر را جمع کنند.

*جاگيري بد رهبري‌فر در جلسه انتخاب کميته فني پرسپوليس

در بخش از 90 تا 90 برنامه، شهبازي، از مسئولان تيم مس کرمان در مورد وضعيت قاسمپور گفت: قرارداد لوکا بوناچيچ را ثبت کرديم و به فدراسيون نامه نوشتيم تا آنها راجع به وضعيت وي تصميم‌گيري کنند.

رهبري‌فرد، بازيکن سابق پرسپوليس با تشريح نحوه انتخاب کميته فني پرسپوليس گفت: وقتي مي‌خواستند کميته فني را انتخاب کنند هرکسي که در کنار خودشان نشسته بودند انتخاب کردند. آشتياني و درخشان چون کنار پروين نشسته بودند انتخاب شدند ولي من فاصله داشتم و اي کاش کنار او نشسته بودم تا الان جزء ‌کميته فني باشگاه پرسپوليس بودم.

آيت‌الله زاده، مديرعامل باشگاه گهر دورود نيز در رابطه با ادعاي رويانيان مبني بر کمک مالي وي به باشگاهش گفت: من تاکنون اسنادي در رابطه با کمک او نديده‌ام اما اگر رويانيان توانايي چنين کمک‌هايي را دارند و چنين کاري را کرده‌اند ديگر آنرا رسانه‌اي نکنند.

*شاه‌حسيني: کميته انضباطي 4قانون اختراعي داشته است

احمدزاده، سرمربي ملوان که به خاطر اظهاراتش دربازي با پرسپوليس از سوي کميته انضباطي، علاوه بر 2 ميليون تومان جريمه، ملزم به عذرخواهي هم شده بود با اعتراض به راي کميته انضباطي گفت: من ساليان زيادي است که در فوتبال هستم اما تابه حال چنين حکم عجيبي را نشنيده بودم.

وي ادامه داد: من بايد عذرخواهي کنم يا تماشاگران که به ما فحاشي کردند؟ رئيس کميته انضباطي اگر مي‌خواهد بگويد که گيلاني بودن در راي دادنش تاثيري ندارد اين راهش نيست. من اين راي را قبول ندارم و عذرخواهي نمي‌کنم.

شاه حسيني، رئيس سابق کميته انضباطي که روي خط تلفني برنامه حاضر شده بود نيز در اين باره گفت: آن زمان که من رئيس کميته انضباطي بودم اگر قرار بود براي همه منازعات اهالي فوتبال در رسانه حکم صادر کنيم که تا الان تعداد بيشماري حکم صادر کرده بوديم. اگر قرار است چنين احکامي صادر شود بايد قانون براي همه يکسان باشد.

وي ادامه داد: چرا با مديري که ادعا کرده مي‌خواهد سازمان ليگ را روي سر رئيسش خراب کند برخورد نمي‌شود؟ کميته انضباطي افرادي مثل احمدزاده و کربکندي را قرباني مي‌کند تا بگويد مقتدر است.

شاه‌حسيني بعضي از قوانين وضع شده در زمان مديريت فعلي کميته انضباطي را اختراعي و لکه ننگ آئين نامه دانست و افزود: 4 قانون اختراعي در مديريت فعلي داشتيم که آخرين آنها همين عذرخواهي بوده است و حکومت فعلي کميته انضباطي آنها را به وجود آورده است.

وي اضافه کرد: تا زماني که اساسنامه اصلاح نشود و تغيير در حلقه‌هاي مديريتي رخ ندهد مشتري برنامه90 زياد مي‌شود. ما در ناهنجاري‌ها در آسيا رتبه اول را دارا هستيم.

* برابري پول دو بازيکن پرسپوليس با هزينه يک سال نساجي

در قسمت حاشيه روز برنامه، فرهاد کاظمي ادعا کرد ذوب‌آهن در پايان فصل رتبه‌اي تک‌رقمي خواهد داشت.

يکي از تماشاگران تيم نساجي در اعتراض به وضعيت تيم خود گفت: اگر رويانيان پولي که بابت دو بازيکن خود پرداخت کرده است به نساجي بدهد هزينه يک سال نساجي در‌مي‌آيد.

*قنبرزاده: تصميم شوراي تامين را تغيير دادند

بهروان، رئيس سازمان ليگ، ميهمان حضوري برنامه بود. وي لغو بازي‌ها به خاطر آلودگي هوا را موجب به زحمت افتادن کميته ليگ دانست و گفت: ما مجبور شديم به خاطر تصميم شوراي تامين و استانداري تهران اين کار را انجام دهيم.

وي در خصوص تغيير مکان بازي پرسپوليس و نقت تهران گفت: چطور مي‌شود گهر درود با استاديومي 2هزار نفري ميزبان استقلال باشد اما به ما اجازه داده نمي‌شود تا بازي نفت و پرسپوليس در استاديوم تختي برگزار شود؟ اين عدالت نيست.

بهروان، ميزباني استقلال و پرسپوليس در بيش از 17 ديدار را تضييع حق ساير تيم‌ها دانست.

بهروان در بخشي ديگر از صحبت‌هايش با اشاره به موضوع سقف قراردادها گفت: من اصرار دارم که سقف قراردادها برداشته شود. بايد در اين موضوع مانند کشورهاي صاحب فوتبال عمل کنيم و به باشگا‌ه‌هها اجازه دهيم بر اساس درصدي از درآمد خود، به بازيکنان خود پرداخت کنند.

بهروان، بااشاره به فشارهاي وارده به خود براي استعفا به دليل بازنشسته بودن گفت: غير از عزيزي خادم، اکثر اعضاي فدراسيون بازنشسته هستند. من تابع فشارها نيستم و استعفا هم نداده‌ام و نمي‌دهم.

بهروان سقوط 5/4 تيم در پايان ليگ برتر را محرز دانست.

قنبرزاده، ميرعامل باشگاه نفت تهران نيز با تشکر از صحبت‌هاي بهروان درباره تغيير مکان بازي نفت برابر پرسپوليس گفت: هر چيزي مي‌خواستم بگويم، بهروان گفت. ان‌شاءالله که تغيير مکان بازي ما تحت فشار نبوده است و انصاف نبود با تيم ما اينگونه برخورد شود. به نظرم تصميم شوراي تامين را تغيير دادند و مردم مي‌فهمند که چه کسي اين‌کار را انجام داده است.

*قدوسي: رويانيان علاقه‌اي به خاموش شدن صداي 90 ندارد

قدوسي، مدير روابط عمومي باشگاه پرسپوليس بر روي خط تلفني برنامه حاضر شد و با گلايه از فردوسي‌پور گفت: رويانيان علاقه ندارد صداي شما خاموش شود چون بعد از حضور تلفني در برنامه هفته پيش، با رسانه‌ها مصاحبه کرد و 90 را وجدان بيدار فوتبال ناميد.

وي ادامه داد: کارهاي بزرگ رويانيان در پرسپوليس زير سئوال رفته و شو تلقي شده است در حاليکه در اين باشگاه تلاش شبانه‌روزي صورت مي‌گيرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ