آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا
تاريخ : دو شنبه 3 تير 1392برچسب:, | 19:25 | نویسنده : Amir

نگاهی به آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات در فوتبال اروپا:

آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا (دوشنبه 24 ژوئن)

ترس تاتنهام از پیوستن پائولینیو به چلسی: باشگاه تاتنهام نگران آن است که چلسی با مبلغی 15 میلیون پوندی موفق به جذب پائولینیو هافبک مورد علاقه آن ها از تیم کورینتیانس شود.

ولفسبورگ، بارترا و مارتینز را می خواهد: باشگاه ولفسبورگ علاقه مند است مارک بارترا بازیکن تیم بارسلونا را به صورت قرضی به خدمت گیرد. اینیو مارتینز بازیکن تیم رئال سوسیه داد دیگر بازیکنی است که ولفسبورگ علاقه مند به جذبش می باشد.

مالودا به المپیاکوس می رود: فلورن مالودا هافبک فصل گذشته تیم چلسی که بازیکن آزاد می باشد، با قراردادی دو ساله به تیم المپیاکوس خواهد پیوست.

لورن بلان، لوییز را می خواهد: لورن بلان سرمربی جدید پاریسن ژرمن علاقه مند به جذب داوید لوییز مدافع تیم چلسی می باشد.

شاختار دونتسک رقیب سوانسی سیتی در راه جذب گومیس: شاختار دونتسک اوکراین برای جذب بافه تیمبی گومیس مهاجم تیم المپیک لیون رقیب سوانسی سیتی می باشد.

تاتنهام آماده پیشنهادی 20 میلیون پوندی برای جذب بنتکه: باشگاه تاتنهام قصد دارد با ارائه پیشنهادی 20 میلیون پوندی کریستین بنتکه مهاجم تیم آستون ویلا را به خدمت گیرد و حتی قصد دارد امانوئل آدبایور را به عنوان بخشی از قرارداد به آستون ویلا واگذار نماید.

والنسیا، رومئو را می خواهد: میروسلاو دیوکیچ سرمربی تیم والنسیا، اوریول رومئو هافبک تیم چلسی را برای فصل آینده هدف قرار داده است. آن ها قصد دارند این بازیکن را به صورت قرضی جذب نمایند.

رونی قصد دارد در منچستریونایتد بماند: وین رونی به دیوید مویس گفته که قصد دارد در تیم منچستریونایتد به فعالیتش ادامه دهد.

ویلیامز به آرسنال خواهد پیوست: اشلی ویلیامز کاپیتان تیم سوانسی سیتی به تیم آرسنال خواهد پیوست.

رینا بر روی نیمکت خواهد نشست: سیمون مینیولت با قیمت 9 میلیون پوند از تیم ساندرلند راهی لیورپول خواهد شد. بدین ترتیب پپه رینا فصل آینده مسابقات را از روی نیمکت دنبال خواهد کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ