گزارش تمرين امروز استقلال
تاريخ : دو شنبه 3 تير 1392برچسب:, | 19:37 | نویسنده : Amir

تمرين تيم فوتبال استقلال با حضور محمد قاضي و مصدوميت مدافع جديد اين تيم برگزار شد.


 تيم فوتبال استقلال در ادامه روند آماده‌سازي خود از ساعت 18 در کمپ زنده‌ياد حجازي برنامه‌هاي آماده سازي خود را دنبال کرد.
در تمرين امروز آبي‌پوشان، محمد قاضي حضور داشت که اين بازيکن براي اولين بار در تمرينات تاکتيکي اين تيم شرکت کرد.
احمد جمشيديان ، محمد مهدي نظري، پژمان نوري، آرش برهاني و سياوش اکبرپور از جمله نفرات سرشناس استقلال در تمرين امروز بودند و بقيه بازيکنان را اميدها و جوانان تشکيل مي‌دادند.
* امیر قلعه‌نوعي با لباس شخصي در محل تمرين آبي‌پوشان حاضر شد سپس کارهاي تاکتيکي را نظاره کرد، برگزاري تمرينات تاکتيکي زير نظر مجيد صالح انجام مي‌شد، همچنين کادر فني تيم استقلال قبل از آغاز تمرين جلسه‌اي را برگزار کردند.
* بازيکنان تيم استقلال در آغاز تمرين به محمد قاضي خوش‌آمد گفته و با وي دست دادند.
* حدود 200 نفر از هواداران استقلال در تمرين امروز اين تيم حضور داشتند، تعدادي از تماشاگران نسبت به مصاحبه مجتبي جباري واکنش نشان داده و با حالت عصبانيت مي‌گفتند که اگر دوست دارد بهتر است به پرسپوليس برود، تعدادي ديگري از طرفداران نيز اعلام مي‌کردند در اين شرايط که استقلال به جمع 8 تيم برتر آسيا رسيده به جباري نياز دارد.
* ميرشاد ماجدي در تمرين امروز حضور نداشت و بياني، دين‌محمدي، فنوني‌زاده و پورحيدري نظاره‌گر تمرين بودند.
* هنگامي که حدود 30 دقيقه از تمرين گذشته بود طرفداران استقلال سراغ اميرقلعه‌نوعي که در گوشه‌اي از زمين نشسته ‌بود رفتند، آنها بلافاصله سوالات خود را در مورد نقل و انتقالات از قلعه‌نوعي مي‌پرسيدند، يکي از طرفداران استقلال به سرمربي اين تيم گفت: آقاي قلعه‌نوعي چرا بازيکنان به تمرين نمي‌آيند، چرا ملي‌پوشان به تمرين اضافه نمي‌شوند که قلعه‌نوعي پاسخ داد کمي صبر داشته باشيد، اين سوالات را هم از من نپرسيد اما چند روز ديگر بازيکنان اضافه مي‌شوند، سپس سرمربي استقلال از مسئولان کمپ اين باشگاه خواست تا تماشاگران را به روي سکوها هدايت کنند.
* بازيکنان تيم استقلال در ابتدا زير نظر دکتر حاج‌قاسم مربي بدن‌ساز اين تيم شروع به تمرين کردند سپس زير نظر مجيد صالح برنامه‌هاي آماده‌سازي خود را انجام دادند، در اواسط تمرين مجيد صالح بازيکنان را به دو گروه تقسيم کرد و آنها در قالب دو تيم نارنجي و سبز کارهاي تاکتيکي را مرور کردند.
* در حاليکه تمرينات تاکتيکي استقلال در حال برگزاري بود، فردين عابديني بازيکن جوان و جديد آبي‌پوشان دچار آسيب‌ديدگي شد و به تمرين ادامه نداد.
* عرشيا بابازاده پسر مربي دروازه‌بانان استقلال امروز در کنار سيد حسين حسيني و دو دروازه‌بان جوان ديگر تمرين کرد.

تمرينات تيم استقلال فردا مجدداً در دو نوبت صبح و عصر پيگيري‌ خواهد شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ