دریس مرتنس به ناپولی پیوست
تاريخ : سه شنبه 4 تير 1392برچسب:, | 7:25 | نویسنده : Amir

وینگر 26 ساله که 2 فصل گذشته را در لیگ هلند سپری کرده بود، با قراردادی 5 ساله تبدیل به اولین خرید تابستانی رافا بنیتز شد.

رسمی؛ دریس مرتنس به ناپولی پیوست

ناپولی بر سر مبلغ 9.5 میلیون یورو با PSV به توافق رسید تا قرارداد دریس مرتنس را نهایی کند. این ملی پوش بلژیکی که 19 بازی ملی هم در کارنامه دارد، اولین خرید رافا بنیتز از زمان روی کار آمدنش در ناپولی خواهد بود.

این بازیساز که در فصل گذشته لیگ هلند [Eredivisie]، موفق به زدن 16 گل و دادن 17 پاس گل شد از برداشتن قدم بعدی در کارنامه خود هیجان زده است.

مرتنس گفت: "رافائل بنیتز واقعاً مرا می خواست و همین به من اعتماد به نفس زیادی داد. زمانی که مردم به من شک داشته باشند و بگویند سری آ با لیگ هلند متفاوت است، چرا که من در مقابل مدفعان هلندی بازی نخواهم کرد، زمانی است که من در بهترین فرم خود خواهم بود."

مرتنس در 2 فصلی که در PSV بازی کرد، در 62 بازی 37 گل به ثمر رساند. رئیس باشگاه ناپولی، آئورلیو د لورنتیس این انتقال را از طریق صفحه توییتر خود تأیید کرد.

"خوشحالم که به شما بگویم لحظاتی پیش من با PSV به توافق رسیدم تا پرونده انتقال دریس مرتنس را ببنیدم. در روزهای گذشته دریس در ناپل بود. او به من گفت که عاشق عظمت شهر ما شده است؛ خوش آمدی دریس!"



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ