تيم ملي نوجوانان مصدوم و سرما خورده ندارد
تاريخ : سه شنبه 19 دی 1391برچسب:, | 13:55 | نویسنده : Amir

پزشک و فيزيوتراپ تيم ملي نوجوانان در گفت و گو با مديررسانه اي تيم ملي آخرين وضعيت بازيکنان تيم را تشريح کردند.

 به نقل از سايت رسمي فدراسيون فوتبال، دکتر توابي پزشک تيم ملي درباره آخرين وضعيت بازيکنان تيم ملي گفت: اينجا خطر سرماخوردگي وجود دارد، چرا که دماي اتاقها با دماي راهروها، با دماي آسانسورها، با دماي رستوران و لابي و سالن هاي هتل متفاوت است و اگر بازيکنان مراقب نباشند خطر سرماخوردگي وجود دارد. ضمن اينکه وقتي براي سوار شدن به اتوبوس چند ثانيه اي از هتل خارج مي شويم سرماي منهاي چند درجه وجود دارد و اگر بازيکنان پوشش مناسبي نداشته باشند خيلي راحت سرما مي خورند.
وي ادامه داد: با داروهاي تقويتي و برنامه غذايي که به بازيکنان داده ايم مقاومت بدني آنها را بالا نگاه مي داريم و اجازه ورود سرما را به آنها نمي دهيم. البته چند بازيکن کمي احساس سرماخوردگي داشتند که با تجويز دارو توانستيم بازيکنان را به شرايط مناسب بازگردانيم. البته در کادر فني و سرپرستي و رسانه اي هم سرماخوردگي هايي مشاهده شد که با تجويز دارو هم توانستيم سرماخوردگي را مهار کنيم.
حسين ترکماني فيزيوتراپ تيم ملي هم درباره آخرين وضعيت بدني و مصدوميت بازيکنان تيم ملي گفت: همه بازيکنان در وضعيت خوبي قرار دارند و فعلا مصدومي نداريم. روز اول اميرنصر آزاداني در تمرين مصدوميتي از ناحيه آشيل پيدا کرد که توانستيم در کلينيکي که ايجاد کرده ايم او را برسانيم و در بازي مقابل قزاقستان هم به خوبي بازي کرد. ديگر بازيکنان هم در وضعيت خوب بدني قرار دارند و آسيب ديدگي در بازيکنان ديده نمي شود. سطح بازيها بالاست و برخوردها شديد است ضمن اينکه تيم هاي مقابل ايران اروپايي هستند و يک تا دو سال بزرگتر و از جثه هاي بزرگ تري برخوردارند.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ