پليس عراق يک مربي فوتبال را به کام مرگ فرستاد
تاريخ : سه شنبه 4 تير 1392برچسب:, | 9:18 | نویسنده : Amir

سرمربي تيم کربلاي عراق پس از پايان بازي تيمش برابر نيروي هوايي بر اثر خونريزي مغزي ناشي از حمله پليس جان باخت.


پليس عراق پس از پايان ديدار تيم‌هاي کربلا و نيروي هوايي با ضربات باتوم به محمد عباس، سرمربي کربلا حمله برد و او را به کام مرگ فرستاد.

محمد ناصر، رييس باشگاه کربلا گفت: بعد از پايان بازي پليس ورزشگاه مي‌خواست يکي از بازيکنان تيم ما را به زور از ورزشگاه خارج کند. محمد عباس خواست مانع اين کار شود که اين با واکنش بسيار بد پليس همراه شد؛ به طوري که چند نفر آنها ضرباتي شديد به سر او وارد کردند که باعث شکستگي جمجمه، خونريزي مغزي و در نهايت مرگ او شد.

او افزود: خواستار لغو محروميت بازي در ورزشگاه‌هاي خود هستيم و متاسفانه هنوز شاهد چنين رفتارهايي هستيم. به گفته يکي از مسئولان افراد مظنون دستگير شده و به زودي مجازات خواهند شد. محمد عباس شهروند هلند است و به زودي اين کشور هم دخالت خواهد کرد و قضيه پيچيده‌تر مي‌شود.

اين حادثه‌ مرگبار در حالي اتفاق افتاد که عراق تلاش مي‌کند، نظر فيفا براي برگزاري بازي‌هاي خانگي خود در بغداد و ديگر شهرهاي اين کشور را جلب کند.

پيش از اين فدراسيون فوتبال عراق پيشنهاد برگزاري بازي دوستانه با ايران در ورزشگاه الشعب را داده بود که فدراسيون فوتبال ايران با اين پيشنهاد مخالفت کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ