اخبار کميته انضباطي
تاريخ : سه شنبه 19 دی 1391برچسب:, | 13:58 | نویسنده : Amir

باشگاه پرسپوليس به دليل تخلفات تماشاگران 30 ميليون ريال جريمه شد .

به نقل از سايت رسمي فدراسيون، ديدار دو تيم پارسه تهران و آهن بافق يزد از سري رقابتهاي ليگ دسته اول باشگاههاي کشور مورخ 8/10/91 برگزار شد و از سوي پرويز حميدي-مربي تيم پارسه تهران تخلفاتي صورت گرفت و منجر به اخراج وي از محوطه فني شد. بر همين اساس وي به مدت دو جلسه از همراهي تيم خود در مسابقات محروم و به پرداخت 3 ميليون ريال جريمه نقدي محکوم شد. همچنين به دليل تخلف مشيري- يکي از عوامل تيم پارسه که کارت بازي براي وي صادر نشده و ايشان از روي سکو مرتبا در امر داوري دخالت مي کرد، کميته انضباطي مشيري را به عنوان تماشاگر محسوب کرده و بر همين اساس باشگاه پارسه تهران را به پرداخت 10 ميليون ريال جريمه نقدي محکوم کرد.

ديدار دو تيم شهرداري ياسوج و ذوب آهن اصفهان از سري رقابتهاي جام حذفي باشگاههاي کشور بيست و نهم آذرماه برگزار شد که از سوي تماشاگران تيم شهرداري ياسوج تخلفاتي صورت گرفت. بر همين اساس باشگاه شهرداري ياسوج به پرداخت 30 ميليون ريال جريمه نقدي محکوم شد.

ديدار دو تيم سايپا البرز و تراکتورسازي تبريز از سري رقابتهاي ليگ برتر در کرج برگزار شد و به دليل تاخير 9 دقيقه اي هر دو تيم، کميته انضباطي هر دو تيم را جداگانه به پرداخت 27 ميليون ريال جريمه نقدي محکوم کرد.به دليل تخلف تماشاگران تيم تراکتور، اين باشگاه به پرداخت 30 ميليون ريال جريمه نقدي محکوم شد.

به دليل عدم رعايت مفاد 23 آئين نامه انضباطي از سوي کاسميرو-سرمربي تيم صنعت نفت آبادان، وي از سوي کميته انضباطي به پرداخت 10 ميليون ريال جريمه نقدي و عذرخواهي رسمي از فدراسيون در رسانه ها محکوم شد.

کميته انضباطي باشگاه پرسپوليس را به دليل تخلفات تماشاگرانش در ديدار مقابل نفت آبادان به پرداخت 30 ميليون ريال جريمه نقدي محکوم کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ