پيروزي نوجوانان برابرترکيه درجام جهاني کوچک
تاريخ : سه شنبه 19 دی 1391برچسب:, | 18:2 | نویسنده : Amir

تيم ملي فوتبال نوجوانان ايران امروز در دومين بازي اش در مرحله گروهي از سد ترکيه گذشت تا در صدر گروهش قرار بگيرد.

به گزارش سايت رسمي فدراسيون فوتبال به نقل از فوادي مديررسانه اي تيم ملي، ايران که با ترکيب مهدي اميني، سيد مجيد حسيني، امير حسين کريمي(کاپيتان)، امير نصر آزاداني(يوسف سيدي در دقيقه 37)، مصطفي هاشمي(محمدرضا کاوه در دقيقه 60)، محمد بازاج، سعيد عزت اللهي(علي نوري دقيقه 87)، ماهان رحماني(مرتضي کاسب زاده در دقيقه 64)، علي قلي زاده، امير محمد مظلوم(حسين مهربان دقيقه 92)، حسين شعباني(آرمين سبحاني 59) به ميدان رفته بود در همان دقايق اول مي توانست به گل برسد اما حسين شعباني در دقيقه 5 يک موقعيت تک به تک را از دست داد.بازي با برتري ايران دنبال شد که در دقيقه15 بازي سعيد عزت اللهي روي يک شوت از راه دور و از فاصله 35 متري دروازه ترکيه را باز کرد.

پس از گل فشار ترکيه روي دروازه ايران بيشتر شد که در يک صحنه آنها توپ را به ديرک افقي دروازه زدند و در يک موقعيت تک به تک مهدي اميني دروازه بان تيم ملي عالي عمل کرد و اجازه نداد توپ وارد دروازه شود.

در دقيقه 37 بازي امير نصر آزاداني از ناحيه زانو مصدوم شد که به همراه حسين ترکماني فيزيوتراپ تيم به بيمارستان سن پترزبورگ منتقل شد تا مراحل مداواي وي آغاز شود.يوسف سيدي به جاي وي به بازي آمد تا جاي او را پر کند.

نيمه اول بازي با همان نتيجه يک بر صفر به پايان رسيد.

در نيمه دوم و به محض شروع روي اشتباه خط دفاعي ايران گل مساوي را دريافت کرد.

ايران پس از خورد ن گل، سراسر حمله شد و روي حرکت خوب امير محمد مظلوم ، مدافعان ترکيه روي او خطا کردند تا در محوطه جريمه پنالتي براي ايران اعلام شود و عزت اللهي گل دوم ايران و گل سوم خودش را به ثمر برساند.

بازيکنان اين تيم بسيار خشن بازي مي کردند و درگيريهايي هم در بازي پيش آمد و حتي يک بازيکن آنها در دقيقه 62 اخراج شد.

ايران همچنان فشار مي آورد و اميرمحمد مظلوم در دقيقه 70 گل سوم ايران را به ثمر رساند تا شادي به اردوي ايران بيايد. مظلوم در اين بازي پاس گل اول را داد، پنالتي گل دوم را گرفت و خودش گل سوم را به ثمر رساند.

ايران مي توانست گلهاي بيشتري به ثمر برساند اما توپها با بدشانسي به بيرون رفت.

از ايران امير حسين کريمي در دقيقه 53 ، سعيد عزت اللهي در دقيقه 73 و محمد بازاج در دقيقه 91 کارت زرد گرفتند.

در بازي قبل فنلاند يک بر صفر قزاقستان را شکست داد تا ايران براي صعود به مرحله نيمه نهايي با توجه به تفاضل گل خوبي که دارد به يک تساوي مقابل فنلاند احتياج داشته باشد.

ايران و فنلاند روز پنج شنبه ساعت 13:45 به وقت تهران به مصاف هم مي روند تا تيم سرگروه و صعود کننده به جمع چهار تيم نهايي مسابقات مشخص شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ