امیدهای ژنرال به بازگشت مجتبی؛ رحمتی برش می گرداند؟
تاريخ : چهار شنبه 5 تير 1392برچسب:, | 15:7 | نویسنده : Amir

پرونده  مجتبی جباری وارد فاز تازه ای شده.ورود یک بازیگرتازه به عرصه می تواند کمک کند تا استقلال بحران اصلی و جدی خود را پشت سر بگذارد و با آرامش به بزرگترین شکار خود در فصل ذقل و انتقالات دست بزند.مجتبی جباری می تواند یک بار دیگر مثل تمام سال های اخیر برگ برنده استقلال باشد.

امیدهای ژنرال به بازگشت مجتبی؛ رحمتی برش می گرداند؟

در حالی که در جلسه شبانه باشگاه استقلال تاکید شده بود که دیگر سراغی از مجتبی جباری گرفته نشود با این حال چشم آبی پوشان همچنان دنبال اوست.24 ساعت اول پس از صدور بیانیه باشگاه علیه استقلال 24 ساعت شعار بود اما واکنش نشان ندادن مجتبی جباری باعث شد تا این تب تند خیلی زود فروکش کند و میانجی های صلح یکی یکی پیدا شوند.از سوی مجتبی دایی اش که از دوستان امیر است و از سوی استقلال هم سید مهدی رحمتی در حال گرفتن میانه کار هستند تا شر ماجرا خوابانده شود. این وسط اما نفر تعیین کننده کسی نیست غیر از امیر قلعه نویی که اگر به حفظ مجتبی اصرار کند باشگاه کوتاه خواهد آمد.امیر یکی از اصلی ترین مدافعان مجتبی جباری است و او را دوست دارد و از بازگشت آقای هشت دفاع می کند.سرمربی استقلال چه در مکالمه تلفنی با مجتبی و چه در مصاحبه اش در این مورد جانب رفاقت را از دست نداد و با انتقاد نرم از کنار این قضیه گذشت.
تاکید امیر بر اینکه سال قبل شخصا با مجتبی جباری تماس گرفته و او را از پای هواپیما به استقلال بازگردانده و اینکه برای کمتر بازیکنی چنین کاری می کند نشان دهنده این است که به نقش فنی بالای ا و واقف است.امیر قلعه
نویی یک بار دیگر هم بر سر مجتبی کوتاه آمده بود و با وجود تاکید چند باره اش مبنی بر اینکه بازیکنی را که در فصل بدنسازی حضور نداشته باشد نمی خواهد اما با اضافه شدن مجتبی درآخرین روز نقل و انتقالات موافقت کرد.
امیر قلعه نویی مجتبی جباری را تحت هر شرایطی می خواهد اما نه دوست دارد مقابل باشگاه قرار بگیرد و نه می خواهد خودش را وارد این دعوا کند.با این همه او به هر شکل ممکن از باز شدن این گره استقبال می کند. علی امیری و سید مهدی رحمتی...باید دید کدام این دو نفر می توانند دوباره پای مجتبی را به ساختمان لارستان باز کنند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ